Klacht Belsimpel: WEL betaald maar geen simkaart

Gioia

Op 25 juli j.l. abonnement aangegaan met Bel Simpel. Moest vooruit betalen en ook administratiekosten. Nu bijna 2 maanden later, zou maandag mijn abonnement ingaan, dat is dus 21 september. GEEN simkaart ontvangen .
Vanavond diverse keren gebeld met de klantenservice, maar ik ben niet te vinden in hun systeem. Ook geen SIM-kaart ontvangen. Op mijn vraag aan mevrouw de Vries van Bel Simpel, om mij even terug te willen bellen, kreeg ik nu op request. Mijn beltegoed van mijn huidige provider is bijna op, zeker omdat ik minstens 2 maal 12 minuten in de wacht stond bij Belsimpel . Zij weigerde mij terug te bellen zij vertelde dat zij zich niet liet commanderen. Wat een waardeloze service zeg.. ik heb al betaald ik ga mijn geld terug halen via de bank dit is niet simpel dit is bel met problemen. Waardeloos en wat een onbeschofte vrouw aan de telefoon.Dit siert hen niet, met hun mooie beloftes via de reclame. Dit is gewoon geldklopperij !!!!!

mijn geld ga ik terughalen en elders een abonnement afsluiten.

Geachte mevrouw Tisha,

Voor zover wij kunnen nagaan heeft u bij ons geen bestelling geplaatst.

Ik raad u aan om contact op te nemen met uw provider Simpel om het probleem verder op te lossen.

Geachte mevrouw Tisha,

Voor zover wij kunnen nagaan heeft u bij ons geen bestelling geplaatst.

Belsimpel.nl

Ook een klacht indienen over Belsimpel?