Klacht Belsimpel: Xperia Z meer dan een maand defect nog niet gerepareerd

Ino Wegerif

Ik heb in Juli 2013 een telefoon gekocht bij belsimpel en deze is begin oktober kapot gegaan toen heb ik hem met moeite kunnen aanmelden voor een reparatie en heb de eerste paar dagen keurig gehoord wat er met de telefoon gebeurde maar daarna heb ik niks meer gehoord en ik bleef belsimpel maar bellen maar ze namen soms gewoon niet eens op en als ik ze aan de lijn kreeg dan was er wel een excuus en was de telefoon nog in behandeling uiteindelijk heb ik donderdag 14 november gebeld om ze een laatste kans te geven want ik heb de telefoon nodig voor mijn opleiding maar mevrouw kon niks regelen en heeft gezegd dat de manager me wie ik al eerder gesproken heb mij vrijdag 15 november zou bellen dit is nog steeds niet gebeurd en de maat is bij mij vol want ik heb volgens de wet recht op een nieuwe telefoon want het toestel is nog geen half jaar oud en is dus geen deugend product maar daar konden ze ook niks aan doen. het is een vies spelletje wat ze daar spelen en op tweakers zijn 20+ klachte

Een nieuwe telefoon en de abonnementskosten vergoed voor deze maanden.
(en helemaal leuk zou het zijn als ik kan bijbetalen voor een duurdere telefoon zoals bijvoorbeeld de Xperia Z1 want ze moeten me toch een nieuw toestel sturen.)

Belsimpel.nl
    We zijn op dit moment samen met de klant opzoek naar een passende oplossing.Op dit moment wachten we op een reactie van het reparatiecentrum, hierna verwachten we de klacht op te lossen.
    Belsimpel.nl
    We hebben de klant voorzien van een ander toestel en een compensatie gegeven in de vorm van een accessoire.We gaan er vanuit dat hiermee de klacht is opgelost.

Ook een klacht indienen over Belsimpel?