Klacht Belsimpel: Zeer slechte communicatie en maar enige kennis ontbreekt bij alle medewerkers van Belsimpel.

Klachtnummer
# 331876
Gebruiker
Avalon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Belsimpel komt zijn afspraken niet na. Telkens maar weer contact zoeken met de klantenservice waarbij je wel een uur in de wacht staat en dan te horen krijgen dat de persoon aan de telefoon niets kan doen en dit naar een andere afdeling moet worden doorgezet, echter is dit nu 5 keer gebeurt. Te jong en onervaren werknemers die geen enkel idee hebben of na behoren zijn ingewerkt! Zeer slecht bedrijf en doet zijn naar Belsimpel zeker geen eer aan. Klacht na 4 weken nog niet opgelost. Hopeloos. Adviseer dus niet in zee met hun te gaan!

De oplossing

Juridisch!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen