Klacht Belsimpel: Zeer trage levering toestel/aanvraag verlenging

Ellen

31-3 toestel (iPhone SE) besteld met verlenging abonnement T-mobile, levertijd 5-7 werkdagen
26-4 toestel binnen (duurde langer ivm nieuw type toestel, wel opvallend dat andere bedrijven hem ruim een week eerder al uit voorraad leverden)

29-04, telefoon dat een niet bestaand abonnement is aangevraagd (bestond nog ten tijde van bestelling) en dat ik een nieuw contract moet tekenen voor duurder abonnement en meer betalen voor het toestel. Geregeld dat toestel zelfde prijs blijft, helaas wel duurder abonnement.
2-05 abonnementsverlenging nogmaals ingediend bij T-mobile door Belsimpel.
Bijna een maand later, is dat het laatste wat is gebeurd en wacht ik nog steeds...
Graag zou ik een actievere houding bij Belsimpel zien om dit op te lossen, zeker aangezien het probleem door een fout van Belsimpel is veroorzaakt. (Aanvraag niet bestaand abonnement en nu handmatige verwerking door T-mobile)
Reactie dat het aan T-mobile ligt en verder geen actie van Belsimpel.

Dat Belsimpel haal slogan 'tot het uiterste voor jou' naleeft en er werk van maakt zodat op korte termijn de verlenging een feit is en ik het toestel in huis heb.

Beste Klant,

We gaan er vanuit dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen we dat graag via service@belsimpel.nl.

Beste Klant,

We gaan er vanuit dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Ellen
    Helaas heeft belsimpel niet geleverd, ook niet na ingebrekestelling en stellen van een fatale termijn van nog eens twee weken. Op dat moment was ik helaas genoodzaakt de bestelling te annuleren om te voorkomen dat ik voor hoge kosten zou komen te staan door het aflopen van mijn huidige abonnement. Moet wel zeggen dat dat erg vlot en voorspoedig ging en dat ik het geld binnen twee werkdagen terug op mijn rekening had. Liever had ik echter gehad dat het gevraagde product gewoon geleverd was.

Ellen

Ook een klacht indienen over Belsimpel?