Klacht Belsimpel: zoek het zelf maar uit!
Details
De klacht
Verkeerde ingangsdatum verlengde abonnement mobiele telefoon.Ik kreeg in december 2016 en januari 2017 een reminder van Belsimpel dat ik mijn abonnement kon gaan verlengen. Ik heb samen met de medewerker van Belsimpel een abonnement en een telefoon uitgekozen en duidelijke meerdere gezegd dat de ingangsdatum 16-03 2017 moest worden zoals door Belsimpel vermeld was. Dat was geen probleem en wanneer deze verkeerd was ingevuld meteen bellen. Helaas de ingangsdatum stond op 16 01 2017, dus meteen gebeld. De reactie van Belsimpel, sorry wij kunnen niets doen, u moet de nieuwe provider, Telfort, bellen. Vreemd, belsimpel plus pakket is dus zinloos! Uiteindelijk blijkt de ingangsdatum pas op 16 mei 2017 in te kunnen gaan en zit ik opgescheept met 4 maanden extra kosten. Telfort wilde 1 maand gratis geven. (super, want zij hebben er in principe niets mee te maken) Belsimpel wilde slechts 30 euro aan accessoires geven i.p.v. de 60 euro die ik aan kosten maak. Op mijn en op het contract van Belsimpel stond duidelijk ingangsdatum 16 -03 2017. Het is jammer dat zo'n groot bedrijf, die kapitalen uitgeeft aan t.v. en radio reclame tot het, negatieve, uiterste gaat. Het verkopen gaat ze goed af maar de service.................... jammer!
De oplossing
Ik wil dat Belsimpel haar verantwoordelijkheid neemt en de kosten van 60 euro voor haar rekening neemt. Neem een voorbeeld aan Telfort.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.