Klacht Belsimpel: zoek het zelf maar uit!

H.C. Leber

Verkeerde ingangsdatum verlengde abonnement mobiele telefoon.
Ik kreeg in december 2016 en januari 2017 een reminder van Belsimpel dat ik mijn abonnement kon gaan verlengen. Ik heb samen met de medewerker van Belsimpel een abonnement en een telefoon uitgekozen en duidelijke meerdere gezegd dat de ingangsdatum 16-03 2017 moest worden zoals door Belsimpel vermeld was. Dat was geen probleem en wanneer deze verkeerd was ingevuld meteen bellen. Helaas de ingangsdatum stond op 16 01 2017, dus meteen gebeld. De reactie van Belsimpel, sorry wij kunnen niets doen, u moet de nieuwe provider, Telfort, bellen. Vreemd, belsimpel plus pakket is dus zinloos! Uiteindelijk blijkt de ingangsdatum pas op 16 mei 2017 in te kunnen gaan en zit ik opgescheept met 4 maanden extra kosten. Telfort wilde 1 maand gratis geven. (super, want zij hebben er in principe niets mee te maken) Belsimpel wilde slechts 30 euro aan accessoires geven i.p.v. de 60 euro die ik aan kosten maak. Op mijn en op het contract van Belsimpel stond duidelijk ingangsdatum 16 -03 2017. Het is jammer dat zo'n groot bedrijf, die kapitalen uitgeeft aan t.v. en radio reclame tot het, negatieve, uiterste gaat. Het verkopen gaat ze goed af maar de service.................... jammer!

Ik wil dat Belsimpel haar verantwoordelijkheid neemt en de kosten van 60 euro voor haar rekening neemt. Neem een voorbeeld aan Telfort.

H.C. Leber
    Het zegt veel over Belsimpel dat zij niet (meer) reageren op mijn klacht.
    Het is toch apart dat een verkeerd advies bij het belcontact met belsimpel, vervolgens verkeerd wordt uitgevoerd (ingangsdatum) en de daarop volgend verkeerde actie van Belsimpel afgewimpeld wordt met een kleine vergoeding in producten. Zij hadden meteen de eerste dag kunnen en moeten zeggen dat ik de opdracht had moeten annuleren om vervolgens opnieuw en op de juiste datum een opdracht in te dienen. Het gaat Belsimpel alleen maar om verkopen, verkopen en verkopen.
    Nogmaals, ik wil 3 maanden dubbele kosten volledige vergoed krijgen conform hun eigen 5 garanties.
    H.C. Leber
    Ik heb vernomen dat Belsimpel sinds kort actief is op klachtenkompas.
    Wat is dan volgens Belsimpel de definitie van actief? Ik heb tot op heden nog niets mogen vernemen van Belsimpel.
    H.C. Leber
    Ik zal nogmaals reageren op Belsimpel immers het zou zonde zijn dat de klacht verloopt zonder een reactie van Belsimpel. Dus bij deze!

H.C. Leber

Ook een klacht indienen over Belsimpel?