Klacht Beltegoed.nl: Blijkbaar fraude

Klachtnummer
# 260518
Gebruiker
Ans Dresen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

29-04-1997
Geld van mijn visa rekening afgeboekt.
Nooit van het bedrijf gehoord en nooit iets besteld.
Heb uiteraard visa op de hoogte gebracht en kaart laten blokkeren.
Hoe komt dit bedrijf aan mijn gegevens????

De oplossing

Geld terug storten

1 reactie

  1. Auteur
    Beltegoed.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ans,

    Vervelend om te vernemen dat er bedragen zijn afgeboekt. Wij kunnen zelf niet zomaar geld afboeken, Hier dient altijd een order voor te zijn ingegeven op onze website. Helaas heeft u geen mailadres achtergelaten zodat we even contact met u kunnen opnemen. Graag ontvangen wij een screenshot van de transactie zodat we kunnen nagaan voor welke bestelling dit is geweest en dit samen met u verder uitzoeken. U kunt dit sturen naar: support@beltegoed.nl.

    Vriendelijke Groet,
    Femke | Beltegoed.nl

Ook een klacht indienen over Beltegoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen