Klacht Beltegoed.nl: Code werkt niet na me betaling

Mokh

Hallo ik ben mokht ik heb vandaag om 16-2-2020 een paysafecard gekocht van 50 euro met het transnr: 76002680 en wou het uitgeven aan spotify en Andere dus ik heb het gekocht en heb ongeveer 53 euro voor betaald dus ik ging via jullie website lezen hoe ik het kon gebruiken en alles ging goed tot ik bij het stap kwam dat ik mij code moest invullen op eens kreeg ik iets van code niet in gebruik en tweede Keer was het code al gebruikt en ik weet zeker dat ik het goed heb ingevuld en heb bewijs dat ik heb betaald dus ik vindt raar dat me geld zo weg is dus bij deze vraag ik wat jullie kunnen doen want ik weet bet niet mij stransnr: 76002680 en serienr:2058751075.

Graag me geld terug ongeveer 53 euro want ik vindt het niet normaal dat ik iets voor deze prijs koop die uit eindelijk niet werk.

Beltegoed.nl
    Beste,

Wat vervelend dat je problemen hebt met je code. Ik heb hem voor je gecontroleerd en zie dat de code al is gebruikt na verkoop.

Misschien probeerde je om het in te voeren en ging dit niet helemaal goed. Soms gebeurt het dat de code 'verbruikt' blijft, maar als je contact opneemt met de website waar je het probeerde, kunnen ze je code vrijgeven.

Als je je code nergens hebt ingevoerd, kun je het beste contact opnemen met Paysafecard Wij hebben als verkooppunt helaas geen zicht meer op gebruiksgegevens na verkoop.

Aarzel vooral niet om contact op te nemen als je verder nog vragen hebt, dit kun je het beste doen via support@beltegoed.nl

Team Beltegoed

Mokh

Ook een klacht indienen over Beltegoed.nl?