Klacht Beltegoed.nl: Niet gekregen waar ik voor betaald heb

Pinkfloyd fan

Na een blokkade op de e-mail waarbij het probleem door Ziggo niet op te lossen was heb ik een telefoonnummer van de medewerkster van Ziggo gekregen voor hulp. Dit bleek achteraf oplichterij te zijn. Ik heb betaald voor iets wat nu nog steeds niet werkt en alleen maar meer problemen heeft gegeven. Mijn bankpassen zijn geblokkeerd, de computer moet vervangen worden en ik hen 102,45 euro betaald. Daarbij komt nog de stress en onrust dat het me geeft!!
Ook al had ik mijn twijfels toen ik moest betalen, het feit dat ik het nummer van Ziggo had gekregen gaf me het duwtje om het toch te doen. Ik vertrouwde op hun kennis en deskundigheid

Geld terug

Pinkfloyd fan
Niks, men zegt dat men niks voor me kan doen, heeft met privacy te maken terwijl er wel door een oplichter ( waarvan de naam bij hun bekend is ) een bedrag van mijn rekening is afgeschreven. Het enigste wat ik kan doen is aangifte bij de politie doen maar dat heb ik allang gedaan. Ik mocht ze bellen als er nog vragen waren maar ik ga vertrouw het hele Beltegoed. NL niet en ga zeker niet opnieuw bellen!

Ook een klacht indienen over Beltegoed.nl?