Klacht Beltegoed.nl: Opgekicht door Top Up Beltegoed.

sad Niet opgelost
Tessa

op 3 december 2019 gebeld door iemand van Microsoft (blijkt Top Up Beltegoed te zijn ). Zij hebben op linke wijze 2 x 100.45 en 4x 51,99 van mijn rekening afgeschreven.

Ik zou deze bedragen teruggestort krijgen als Microsoft !!!! Het probleem met mijn Laptop opgelost zou hebben.

Opgelicht dus. In de dure decembermaand. Zijn naam Adam Bonapara !

Mijn geld terug zien te krijgen !

Geld terug.
    Hallo,

Wat vervelend dat er ongevraagd bestellingen zijn gedaan met jouw gegevens.

Nadat de betaling is gedaan, worden bestelde codes automatisch verzonden naar het opgegeven e-mailadres. Hierdoor kunnen wij bestellingen helaas niet meer annuleren of restitueren.

Graag ontvang ik een screenshot van een van de afschrijvingen zodat ik de gegevens van de persoon die de bestellingen heeft geplaatst kan blokkeren. Hierdoor wordt de kans dat deze persoon nogmaals met jouw gegevens kan bestellen op onze website aanzienlijk kleiner. Let er op dat je direct je wachtwoorden van de betreffende betaalmethode aanpast, om verdere misbruik van jouw gegevens te voorkomen.

Ik raad je aan om aangifte te doen bij de politie. Met een officieel verzoek van de politie kunnen wij hen meer informatie verstrekken over de persoon die de bestelling heeft geplaatst. Dit kan helpen bij het identificeren van de persoon die jou heeft opgelicht.

Het spijt ons ontzettend dat dit jou is overkomen.

Aarzel vooral niet om contact op te nemen als je verder nog vragen hebt. Je kunt ons het beste bereiken via support@beltegoed.nl.

Tessa
    Dat durf ik inmiddels niet meer. Zijn naam was adam bonoparsa oid. Ook een jennifer. Screen shot dus eng.
    Beste Tessa,

Begrijpelijk dat je nadat je online bent opgelicht, je liever geen screenshots verstuurd. Dit betekent echter dat wij dan nog maar weinig voor je kunnen betekenen. Hopelijk heb je inmiddels al wel aangifte gedaan bij de politie. Zij zullen je waarschijnlijk ook vragen om meer informatie te delen, zodat zijn de oplichter kunnen achterhalen. Helaas kunnen wij verder niets voor je doen, zoals we in de eerdere e-mail ook hebben uitgelegd. Aan een e-mail adres kunnen wij niet zien of er een oplichter achterzit. Zodra bij ons de betaling binnen is, wordt de bestelde code verstuurd naar het opgegeven email adres. Omdat het een digitaal tegoed betreft dat door de ontvanger meteen geactiveerd is, is het voor ons onmogelijk de order terug te draaien. Nogmaals vinden we het zeer spijtig dat je bent opgelicht, en dat de oplichter onze producten heeft gebruikt om aan zijn geld te komen.

Groet,
    Saskia

Tessa
Kopie afschriift bank. Durf ik niet meer.

Ook een klacht indienen over Beltegoed.nl?