Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Belvilla/Airbnb gaan voor geld , foute informatie, ten koste van de klanten en de eigenaren van de
Details
De klacht
Ik heb een B&B en heb mijn appartement voor 1jaar in verhuur gegeven aan Belvilla. Helaas de meest slechte beslissing ooit genomen. Ik kan niet inloggen in de kalender, kan dus niets veranderen. De normale prijs van het appartement isper nacht voor 2 personen € 110:- en € 120,- incl de diverse belastingen, maar exclusief ontbijt, daar het appartement meer dan zeer compleet is ingericht, met zeer veel extra’s, ook een goed geutileerde keuken.
Belvilla ism Airbnb geeft nu een huurprijs aan van € 33,- voor 2 personen.
Hiervan moet ik 21% BTW afdragen, schoonmaken, gas en licht en verzekering betalen, slijtage, boekhouder betalen, dus er moet geld bij ipv iets te verdienen,
zoals bv een inkomen, daar we geen pensioen hebben, en er echt van moeten leven.
Contact niet mogelijk, niet per mail, niet per telefoon.
Ik heb 1 X telefonisch contact gehad, nadat ik 2 uur en 15 minuten in de Wacht had gestaan.
Op e-mails wordt niet gereageerd
Krijg regelmatig klachten binnen van gasten die geboekt hebben en toch door privé omstandigheden moeten annuleren, en dan hun geld niet terug krijgen.
Krijg dan te betalen facturen van Belvilla dat ik hun gemiste reserveringskosten moet betalen, WAAROM??
Zij komen de contractvoorwaarden niet na, verbergen zich voortdurend onder het mom , dit zijn Corona effecten, we kunnen er niets aan doen. Telefonisch wordt Je van het kastje naar de muur gestuurd, omdat je continu van bla 1 naar bla 2 en dan weer naar hoofdmenu Bla bla. 9 wordt geschakeld, dus niet bereikbaar .
Zij innen 25 % van wat de mensen betalen, er wordt natuurlijk geeist DIRECT betalen, en de verhuurder krijgt een fooi en moet alles doen met nog de problemen dat de mensen totaal fout zijn voorgelicht.
Mensen BAN dit bedrijf, geldschtapers.
De oplossing
Per direct mijn contract opzeggenGeld terug van onterechte inhoudingen
Geen toekomstige facturen meer
Publicatie van zeer slechte behandeling zowel verhuurders als huurders
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.