Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Belvilla informeert klanten moedwillig verkeerd

Klachtenkompas

Appartement gehuurd voor 2 volwassenen en twee kinderen bij Belvilla.
Foto's op de site en informatie op site beloven twee slaapkamers.
Een slaapkamer van het appartement is op de tweede etage. Navraag leert dat deze slaapkamer zich niet in ons appartement bevindt maar buiten ons appartement.
Wij huren een appartement en geen hotelkamer!! De andere slaapkamer is dus niet op de tweede etage in ons appartemenet maar op de tweede etage van het app. gebouw.
Dit betekent dat onze kinderen ons 's nachts alleen kunnen bereiken door de openbare ruimten van het complex. Wij vinden dat Belvilla ons verkeerd heeft voorgelicht. Moedwilllig! Op internet lees ik diverse klachten waarin dit app. om deze reden voor gezinnen met kinderen wordt afgeraden. Belvilla weet hiervan maar heeft verzuimd haar website aan te passen en duidelijk te maken dat het geen app. betreft maar een tweetal aparte ruimten die samen geen geheel zijn. Bij de bijzonderheden op de site had dit ons inziens moeten staan.

Ik wil kosteloos annuleren. Hierover heb ik maandag 1 februari gebeld. Dit kon alleen tegen betaling van 350 EUR.

Belvilla Vakantiewoningen
    Geachte heer,

Wij hebben u zojuist getracht telefonisch te bereiken, helaas zonder resultaat.

Bij deze willen wij u graag laten weten dat wij deze situatie gaan onderzoeken en u zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie zullen geven.

Customer Care
    Belvilla
    Klachtenkompas
    Belvilla heeft ervoor gekozen de bewuste belangrijke informatie niet op de site te zetten. Ik heb nu 639 euro aanuleringskosten betaald voor een reis die 710 euro kostte. Hadden jullie mij goed geinformeerd had ik deze reis nooit geboekt. Ik wil de overeenkomst dus nietig verklaren. Hoe lang duurt zo'n klachtonderzoek bij Belvilla? Ik zie op jullie site dat het appartement weer beschikbaar is. Twee keer verhuren? Ik hoop maar dat het niet aan een gezin met jonge kinderen wordt verhuurd.
    Belvilla Vakantiewoningen
    Geachte heer,

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad en is dit probleem naar tevredenheid opgelost. Het bedrag à 639,75 euro zal zo spoedig mogelijk op uw rekening staan. Dit kan enkele werkdagen duren in verband met de verwerkingstijd van de bank.

Wij zullen er zorg voor dragen dat de juiste informatie bij deze woning op de website zal komen te staan.

Customer Care
    Belvilla

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?