Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Belvilla is niet eerlijk

A. Kuijvenhoven

Een via Belvilla gehuurde woning, i.c. de Grove Den in Doornspijk, bleek op diverse punten tegen te vallen. Het bleek niet mogelijk om over die vakantiewoning een negatieve recensie te plaatsen.
Belvilla erkende de meeste van onze klachten, maar er werd niet ingegaan op het ontbreken van de mogelijkheid om een kritische kanttekening op de site van Belville c.q. van de Grove Den te plaatsen. Kennelijk is men bang voor kritiek

de mogelijkheid om naast lovende recensies ook kritiek te kkunnen plaatsen, Als potentiële huurder wordt je zo misleid.

Belvilla Vakantiewoningen
    Het spijt ons te vernemen dat u niet eerlijk zou zijn behandeld door Belvilla.

Het bevreemd ons, dat u geen recensie kon plaatsen, omdat wij al onze klanten direct na hun verblijf in de gelegenheid stellen om een recensie te plaatsen. Iedereen wordt bij ons in de gelegenheid gesteld om zijn of haar mening te delen, ongeacht of deze positief of negatief is.

Ik heb u daarom, per mail, een link toegezonden waarmee u uw recensie alsnog kunt plaatsen.
    Wij zien uw recensie graag tegemoet.

Customer Care Belvilla

A. Kuijvenhoven
Dat is dus geen oplossing. Belville stuurt een kleine enquête, maar dat is iets heel anders dan als klant een eigen recensie kunnen plaatsen. Bovendien: wat gebeurt er met die enquêtegegevens? Je vertrouwt erop dat die worden bezien, maar ik wil andere potentiële klanten/huurders zelf laten weten wat ik van de Grove Den in Doornspijk en van Belvilla denk. Volgens mij probeert Belvilla op knullige wijze haar reputatie te beschermen. Ik kan alleen maar concluderen dat Belvilla onduidelijke gegevens verstrekt, vragen en opmerkingen die niet goed uitkomen negeert, de aandacht probeert af te leiden door iets af te wijzen wat niet gevraagd werd (een vergoeding) en negatieve reacties van tafel probeert te houden. Ik ga niet meer met Belvilla in zee, want de prijs/kwaliteit-verhouding is onder de maat.

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?