Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Belvilla komt belofte over contante terugbetaling van aanbetaling niet na.

A. vd Velde Ter Beek

Na 7 maanden heeft Belvilla mijn aanbetaling van EUR 575,96 voor een op 23 juli 2019 gereserveerde en op 12 maart 2020 vanwege corona geannuleerde vakantiewoning ondanks mijn verzoek daartoe van 1 oktober 2020 nog niet contant terugbetaald. De door Belvilla aangeboden voucher van EUR 363,97 (met verrekening van annuleringskosten) heb ik nooit geaccepteerd.

Nu overgaan tot terugbetaling van EUR 575,96 conform hun beleid voor contante terugbetaling.

A. vd Velde Ter Beek
    Nog steeds in afwachting van reactie én de terugbetaling van mijn aanbetaling van EUR 575,96 voor mijn vanwege corona geannuleerde reservering van 23 juli 2019 voor een vakantiewoning in België.

Nog steeds niet opgelost

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?