Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Belvilla niet bereikbaar en leeft eigen voorwaarden niet na!

Indy71

Wij hebben onze reis geannuleerd en volgens de annuleringsvoorwaarden zouden wij 10% van de reissom moeten betalen. Aangezien wij meer hebben aanbetaald, zou Belvilla nog een restantbedrag aan ons moeten terugbetalen. Helaas krijgen we op geen enkele manier contact en reageren ze ook niet op onze mails. Wel sturen ze keer op keer geautomatiseerde mails met aanmaningen en de melding dat onze boeking is geannuleerd door Belvilla. Heel slecht en wij gaan dan ook stappen ondernemen om het geld terug te krijgen.

Belvilla dient ons geld terug te betalen conform hun eigen annuleringsvoorwaarden.

Indy71
Niks is opgelost. belvilla negeert onze e-mails en blijft hardnekkig automatische e-mails sturen. Heel slecht! En gezien de vele andere soortgelijke klachten gaan we ervan uit dat Belvilla geen greintje integriteit heeft.

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?