Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Belvilla reageert niet op mail naar klantenservice en juridische afdeling

# 452071
Lammers

Voor onze geannuleerde vakantie door Belvilla is ons een voucher aangeboden, deze accepteren wij niet en willen ons geld terug. Hierover meerdere keren contact gezocht, ook met de zogenaamde juridische afdeling op 23-04. We krijgen geen enkele reactie terug, behalve geautomatiseerde mails en veel reclamemails met aanbiedingen en een reservering van onze accomodatie alvast voor volgend jaar, omdat we dat vast graag willen volgens belvilla, maar dan moeten we nog wel even bijbetalen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken.

Zo spoedig mogelijk persoonlijk reageren op mijn mail en mijn geld zsm terugbetalen.

Lammers
    Ondanks meerdere mails en een aangetekende brief geen enkele reactie
    Lammers
    Inmiddels wel een reactie nav de brief, maar weer een standaard antwoord en geen reactie/oplossing op mijn verzoek. Nog niet opgelost dus.
    Lammers
    Nog steeds geen reactie met een gerichte oplossing op mijn verzoek. Ik heb rechtsbijstand ingeschakeld, want dit gaat nergens over. Dit bedrijf heeft het drukker met geld binnenhalen in plaats van te zorgen dat de geannuleerde reizen netjes terugbetaald worden voor degenen die dat willen, en te zorgen dat ze bereikbaar zijn, en om eventueel met een goede oplossing te komen.
    Nog niet opgelost..
    Lammers
    Belvilla laat niets van zich horen, nog niet opgelost dus..
    Lammers
    Belvilla laat niets van zich horen, vind het blijkbaar niet belangrijk om klachten netjes op te lossen.
    Lammers
    Nu wel een Engels geschreven mail ontvangen met excuses en dat het bedrag binnen 2 weken wordt terugbetaald. Ik ben benieuwd of dit ook binnen die termijn gebeurt.

Lammers
Het wordt nu opgelost via rechtsbijstandverzekering. Nooit meer Belvla voor ons!!

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?