Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Bij belvilla kennen ze de term annuleren in het geheel niet !

L.H. Swaagman

Had een boeking geplaatst voor een midweek op Ameland. Mijn vrouw is helaas dusdanig ziek geworden dat we niet meer weg kunnen. Had een allrisk annulering verzekering afgesloten. Heb daar telefonisch contact over gehad en meerdere mails gestuurd. De enige reactie is een voucher en over de annulering ivm terminale ziekte wordt totaal niet aangehaald.
Vraag me af wat je moet doen om dat alsnog adequaat afgehandeld te krijgen. Krijg alleen maar mails waarin de voucher oid wordt aangehaald.
Heb niet voor niet een annuleringsverzekering afgesloten maar blijkbaar kun je bij belvilla niet annuleren, zelfs niet als je vrouw terminaal ziek is.
Zij vraagt zich af of de zaak geregeld wordt voordat ze er niet meer is.

Dat ze zo spoedig mogelijk zorgen dat de boeking geannuleerd wordt en het volledige bedrag retour gestort wordt.

L.H. Swaagman
    Zo te zien is belvilla niet echt zo happig om klachten op te lossen. Zegt mi voldoende over het bedrijf. Kan iedereen dan ook aanraden om geen boekingen te plaatsen bij iets dergelijks.
    L.H. Swaagman
    Nog geen enkele reactie ontvangen. Mijn vrouw is helaas al overleden. Ik mijd belvilla voortaan als de pest.

Geen.

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?