Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Buiten mij om, de boeking geannuleerd. Totaal geen informatie.

sad Niet opgelost
Type/Landhuis/C4

Betreft boeking 1B73V9TZ. 1e Aanbetaling gedaan van € 112,75 en deze is goed uitgevoerd. De 2e aanbetaling van €193,08 is door de ING-bank geweigerd en zonder mijn medeweten teruggeboekt. Na informatie blijkt, dat deze aanbetaling naar een ander (Zwitsers)-rekeningnummer had gemoeten. Daarvan ook geen weet.Op de factuur nog moeten zoeken naar het nummer waarop gestort moest worden, maar niet gevonden. Dus het rekeningnummer gebruikt, net als bij de 1e aanbetaling. Omdat de 2e aanbetaling niet is doorgegaan, werd mijn boeking geannuleerd door Belvilla, zonder kennisgeving. Het bedrag € 112,75 wordt niet teruggeboekt naar mij, dus dat ben ik kwijt. Alles gebeurt automatisch, daar verschuilen zij zich achter.

Het bedrag van de 1e aanbetaling € 112,75 terugboeken op mijn rekening.

Belvilla Vakantiewoningen
    Beste heer/mevrouw Heezen,

Wat vervelend om te vernemen dat uw boeking is komen te vervallen.

Graag lichten wij toe hoe dit precies tot stand is gekomen.

Wanneer u bij ons boekt, verwijzen wij u naar onze betaalpagina om de betaling te voldoen via de link. Dit heeft u bij de eerste termijn ook gedaan. U geeft aan dat u de tweede betaling heeft willen doen op dezelfde manier, maar dat deze werd geweigerd. Dit is natuurlijk erg vervelend. Daarom heeft u de betaling willen doen via overschrijving. U geeft hierbij aan dat u ons IBAN-nummer niet heeft kunnen vinden op de factuur. Wij hebben dit voor u gecontroleerd en we hebben geconstateerd dat dit nummer aan de onderkant vermeld staat op elke pagina van uw huurovereenkomst en facturen. Deze documenten zijn te vinden in de bijlagen van de e-mail met de boekingsbevestiging.

Om te voorkomen dat uw boeking automatisch werd geannuleerd, hebben wij u ook meerdere betaalherinneringen verstuurd met een knop om naar de betaalpagina te gaan. Ook staat er op deze betaalherinneringen vermeld dat wanneer u via overschrijving betaalt, u een betaalbewijs dient te sturen. Dit om te voorkomen dat uw boeking automatisch geannuleerd wordt doordat de betaling niet op tijd binnen is.

Wij hebben uw boeking nog geprobeerd te herstellen, maar helaas was dit niet meer mogelijk. Omdat wij een betaalverplichting hebben richting het vakantiepark, kunnen wij de betaling helaas niet terugstorten.

Het spijt ons dat u een negatieve ervaring met Belvilla heeft gehad. Mochten er nog onduidelijkheden zijn, dan kunt u ook direct contact met ons opnemen via 088-2021212 (op werkdagen bereikbaar van 8.30-18.00 en op zaterdagen van 10.00-18.00) of via info@belvilla.nl.

Customer Service Belvilla

Type/Landhuis/C4
Dat zij 'duidelijk' alles hebben aangegeven en wij natuurlijk het één en ander niet gezien hebben.

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?