Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Discriminatie en klacht boekingsnummer 1J CX HD 4L, accommodatie NL-6027-02 Smitske.

Pieter1988

Vrijdagmiddag 27 Augustus t/m Maandag ochtend 30 Augustus hebben wij het huisje gehuurd in Soerendonk aan de Damenweg 12. Wij zijn door de eigenares gediscrimineerd, beledigd en dusdanig op de huid gezeten dat we uiteindelijk besloten hadden om zaterdag na de middag te vertrekken.
Wij hadden gehoopt om te ontspannen en een momentje rust te pakken, maar helaas is dat helemaal anders gelopen en zijn we uiteindelijk gefrustreerd en overspannen thuis gekomen.

Nu wil ik dit melden, maar op hun website kan het niet. Telefoon wordt niet beantwoord.

Ik wil het bedrag dat ik betaald heb terug!

Pieter1988
    Inmiddels een medewerker (Rene) van de afdeling customer service gesproken. Van hem heb ik wel een e-mail adres gekregen en daarna toe gemaild. Als je bij Belvilla met een klacht belt, krijg je in ieder geval NIET het gevoel dat ze je willen helpen.
    Ook heb ik een bevestiging ontvangen de de email is aangekomen. Alleen frustrerend is dat ze er ongeveer 6 weken voor nodig hebben om dit op te lossen. Lijkt mij nog al overdreven!

Ik raad ook iedereen aan om niet via Belvilla een huis te huren, want om te verhuren is de site goed ingericht, maar als je er niet uitkomt met een verhuurder, dan sta je er alleen voor.

Tot op heden geen reactie gehad.

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?