Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Geen reactie n.a.v. klacht

#Sabrina Rams-de Vos

In juni en oktober hebben onderstaande per email dit bericht naar Belvilla verstuurd.

Wij hebben ruim (december 2019) voordat de coronacrisis uitbrak, een vakantie van 24 mei t/m 31 mei bij ugeboekt. Deze vakantie zou in Duitsland plaatsvinden, waarvan een tijd niet duidelijk was of wij zonder zwaarwegende belangen Duitsland in mochten. Op vakantie gaan bleek uiteindelijk geen zwaarwegend belang. U zou ons hierover maximaal drie dagen van tevoren over informeren, en indien nodig onze vakantie annuleren.
Op 22 mei hadden wij nog niets van u vernomen. Omdat wij op 24 mei op ons vakantieadres werden verwacht, besloten wij u te bellen. Het bleek moeilijk om telefonisch contact met u te krijgen. Zoals u op specificatie in de bijlagen kunt zien hebben wij ongeveer 3 uur bij u in de wacht gestaan.
Omdat u geen contact met ons heeft gezocht over de situatie in Duitsland, en een mogelijke annulering waren wij genoodzaakt om u te bellen.
Doordat wij u moesten bellen hebben wij €26,75 aan belkosten betaald. Iets wat niet had gehoeven als u ons tijdig had geïnformeerd.
Wij zijn het er niet mee eens dat wij deze belkosten moeten betalen. Om genoemde redenen vinden wij dat u deze belkosten van €26,75 moet betalen of verrekenen met onze coronavoucher. Wilt u hier niet aan tegemoet komen? Dan melden wij dit bij ACM ConsuWijzer, het consumentenloket van de ACM. Wij vertrouwen erop dat het niet zo ver hoeft te komen. Wij ontvangen graag binnen vier weken uw schriftelijke reactie.

Tot op heden is er geen reactie geweest. Daarom is er zojuist een melding bij ACM Consuwijzer gedaan.

-Betere communicatie (o.a. geen automatisch gegenereerde e-mails).;
-De extra belkosten van €26,75 willen wij vergoed hebben.

#Sabrina Rams-de Vos
    Tot op heden heb ik, wederom geen enkele reactie van Belvilla mogen ontvangen. Dit na al enkele keren contact met ze hebben opgenomen. Vanwege deze zeer slechte communicatie, overwegen wij om in de toekomst niet meer te boeken bij Belvilla.

#Sabrina Rams-de Vos

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?