Klacht Belvilla Vakantiewoningen: geen reactie op onze emails

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 436963
Gebruiker
vakantiefrankrijk2020
Datum
2 reacties

Details

De klacht

al 2x een email gestuurd, geen reactie. we willen alleen weten of een eventuele voucher gebruikt kan worden voor een reeds gedane boeking volgend jaar. telefonisch niet te bereiken en voor 25 april moet restant van de reissom worden overgemaakt.

De oplossing

antwoord geven op onze bovenstaande vraag. als het niet mogelijk is de voucher voor een reeds bestaande boeking te gebruiken, zowel de vakantie van dit jaar als van volgend jaar annuleren

2 reacties

  1. Auteur
    vakantiefrankrijk2020
    Datum
    intussen heb ik een email gekregen met een antwoord. wij hebben deze email beantwoord en wachten op een reactie.
    we hebben aangegeven dat als deze reactie naar tevredenheid is de klacht en/of annulering komen te vervallen
  2. Auteur
    vakantiefrankrijk2020
    Datum
    helaas hebben wij nog geen antwoord gekregen op onze email. ondertussen hebben wij wel het restantbedrag van de geboekte vakantie betaald. het gaat om boekingsnummer 1AW7CJTW. wij hebben aan onze verplichting voldaan, nu ligt de bal bij Belvilla....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vakantiefrankrijk2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is vanuit Belvilla geen enkele reactie gekomen op de klacht, die ik meerdere malen opnieuw heb ingediend. daarom hebben we uiteindelijk de juridische afdeling van de Consumentenbond ingeschakeld
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen