Klacht Belvilla Vakantiewoningen: geen reactie op onze emails

vakantiefrankrijk2020

al 2x een email gestuurd, geen reactie. we willen alleen weten of een eventuele voucher gebruikt kan worden voor een reeds gedane boeking volgend jaar. telefonisch niet te bereiken en voor 25 april moet restant van de reissom worden overgemaakt.

antwoord geven op onze bovenstaande vraag. als het niet mogelijk is de voucher voor een reeds bestaande boeking te gebruiken, zowel de vakantie van dit jaar als van volgend jaar annuleren

vakantiefrankrijk2020
    intussen heb ik een email gekregen met een antwoord. wij hebben deze email beantwoord en wachten op een reactie.
    we hebben aangegeven dat als deze reactie naar tevredenheid is de klacht en/of annulering komen te vervallen
    vakantiefrankrijk2020
    helaas hebben wij nog geen antwoord gekregen op onze email. ondertussen hebben wij wel het restantbedrag van de geboekte vakantie betaald. het gaat om boekingsnummer 1AW7CJTW. wij hebben aan onze verplichting voldaan, nu ligt de bal bij Belvilla....

vakantiefrankrijk2020
er is vanuit Belvilla geen enkele reactie gekomen op de klacht, die ik meerdere malen opnieuw heb ingediend. daarom hebben we uiteindelijk de juridische afdeling van de Consumentenbond ingeschakeld

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?