Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Geen waar voor het (vele) geld en zeer slecht bereikbare klantenservice!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555877
Gebruiker
Familiedrama
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De vorige huurders hadden het verblijf dusdanig vies achtergelaten, dat de schoonmaak langer duurde dan waarmee rekening was gehouden, gevolg, we konden pas een dik uur later de bungalow betreden dan afgesproken.
We troffen toen wel een schone bungalow aan, maar de vaat was (nog) zo vies, dat we eerst alles hebben afgewassen.
Vanwege Corona vielen een paar bezoekers af, achteraf een geluk, het was wel erg vol/druk geweest als het aantal maximaal aantal volwassenen (conform de opgaaf op de website) aanwezig zou zijn geweest. Helaas was het bubbelbad defect, de tv-ontvangst slecht, de barbeque te vies om te gebruiken, een bank volledig doorgezakt en de houten buiten tuintafels/-banken waren erg verfloos en/of kapot. Bij klachten of het melden van defecten is tijdens het verblijf/weekend niemand beschikbaar/telefonisch bereikbaar om het op te lossen.
Kortom, de locatie is kort en bondig te omschrijven als 'vergane glorie!'.

De oplossing

Restitutie ven een deel van het betaalde bedrag zou op z'n plaats zijn, maar in kan hierover met geen mogelijkheid een mail sturen naar Belvilla.

2 reacties

  1. Auteur
    Familiedrama
    Datum
    Ik wacht nog op reactie van BelVilla
  2. Auteur
    Familiedrama
    Datum
    Ik wacht nog steeds op een reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Familiedrama
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen