Opgelost door Belvilla Vakantiewoningen: geld terug ipv voucher

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 461857
Gebruiker
Blauwe lucht
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben al diversen keren een mail gestuurd met de vraag om ons geld terug te storten. Helaas krijgen wij geen antwoord op onze vraag. Wel krijgen wij een voucher ook hierover hebben wij diversen keren gemaild om aan te geven dat wij hier niet mee akkoord gaan! Ook via uw website 2 maal klacht ingediend ook hier wordt totaal geen antwoord opgegeven!
Tevens zijn jullie telefonisch niet bereikbaar. Kortom wij willen ons geld terug en geen voucher.

De oplossing

Wij willen dat Belvilla het bedrag wat wij betaald hebben terug stort.

6 reacties

  1. Auteur
    Blauwe lucht
    Datum
    Nog steeds geen bericht van Bellvilla. Maar wij geven niet op! Blijven doorgaan met ons g els terug vragen ipv voucher
  2. Auteur
    Blauwe lucht
    Datum
    Nog steeds geen bericht van Bellvilla. Maar wij geven niet op De aanhouder wint
  3. Auteur
    Blauwe lucht
    Datum
    Helaas nog steeds geen reactie van Belvilla. Eigenlijk best asociaal.
  4. Auteur
    Blauwe lucht
    Datum
    Nu eindelijk een mail dat ze binnen 4 weken! Reageren ben benieuwd
  5. Auteur
    Blauwe lucht
    Datum
    Eindelijk bericht van Belvilla dat ze binnen 4! Weken gaan reageren. Ben benieuwd
  6. Auteur
    Blauwe lucht
    Datum
    Na eindelijk contact met Belvilla kunnen wij pas in november ons geld terug krijgen. Echt dit is toch van de gekke.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Blauwe lucht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pas in november dus geld terug hopelijk gaan ze dat doen ik moet het nog zien laat het weten er is toegezegd om binnen 6 a 8 weken dat wij ons geld terug krijgen ik laat het wel weten nu pas geld terug voor 15 mei pffff
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen