Opgelost door Belvilla Vakantiewoningen: geld terug ipv voucher

angry Opgelost

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben al diversen keren een mail gestuurd met de vraag om ons geld terug te storten. Helaas krijgen wij geen antwoord op onze vraag. Wel krijgen wij een voucher ook hierover hebben wij diversen keren gemaild om aan te geven dat wij hier niet mee akkoord gaan! Ook via uw website 2 maal klacht ingediend ook hier wordt totaal geen antwoord opgegeven!
Tevens zijn jullie telefonisch niet bereikbaar. Kortom wij willen ons geld terug en geen voucher.

Wij willen dat Belvilla het bedrag wat wij betaald hebben terug stort.

Blauwe lucht
    Nog steeds geen bericht van Bellvilla. Maar wij geven niet op! Blijven doorgaan met ons g els terug vragen ipv voucher
    Nog steeds geen bericht van Bellvilla. Maar wij geven niet op De aanhouder wint
    Blauwe lucht
    Helaas nog steeds geen reactie van Belvilla. Eigenlijk best asociaal.
    Nu eindelijk een mail dat ze binnen 4 weken! Reageren ben benieuwd
    Blauwe lucht
    Eindelijk bericht van Belvilla dat ze binnen 4! Weken gaan reageren. Ben benieuwd
    Blauwe lucht
    Na eindelijk contact met Belvilla kunnen wij pas in november ons geld terug krijgen. Echt dit is toch van de gekke.

Blauwe lucht
Pas in november dus geld terug hopelijk gaan ze dat doen ik moet het nog zien laat het weten er is toegezegd om binnen 6 a 8 weken dat wij ons geld terug krijgen ik laat het wel weten nu pas geld terug voor 15 mei pffff

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?