Opgelost door Belvilla Vakantiewoningen: Huis aan onderhoud toe!

Gertto

Het huis is aan onderhoud toe. Keukenkast deurtjes hingen er uit, kranen lek, wc liep door, wastafel verstopt, douchekoppen verstopt van kalk en een andere lekte zo erg dat we er niet konden douchen, waterkoker vol met kalk, vaatwasser maakt een ongelooflijke herrie en zit met draadjes aan elkaar , afzuigkap lamp kapot en stinkt dus moet schoongemaakt, plank los in keukenkast, wc brillen los, oven in keuken erg vuil en stonk en stofzuiger was kapot. Veel verlichting kapot. In de woonkamer geen sfeer verlichting, alleen lampen aan plafond. Totaal ongezellig. Het huis viel ons erg tegen als je de reclame van Belvilla moet geloven huur je 1 van de beste huizen die er zijn. We hebben het allemaal gemeld bij agentschap, haar reactie was dat het huis inderdaad achterstallig onderhoud heeft. Wie er verantwoordelijk voor is wist zij niet. Wij vinden Belvilla verantwoordelijk. Mijn man heeft e.e.a gerepareerd zodat we tenminste 1 van de 3 badkamers konden gebruiken.

We willen een deel van de gemaakte kosten terug. Te veel huur betaald voor dit huis.
Geen tegoedbon voor volgende boeking want daar hebben we niets aan!!!

Belvilla Vakantiewoningen
    Geachte heer en mevrouw Moesbergen,Wij hebben deze ochtend telefonisch contact gehad om de situatie te bespreken. Hierin is besproken dat wij de situatie betreuren en graag direct actie voor u hadden willen ondernemen. Helaas hebben wij deze mogelijkheid niet gehad.
    Inmiddels is er contact geweest met desbetreffende beheerder om de situatie door te nemen en te bespreken.
    Zij gaat direct actie ondernemen op de doorgegeven punten. Onze agent ter plaatse zal de punten controleren in een kwaliteitsbezoek. Ondanks dat u de problemen niet tijdens uw verblijf heeft gemeld bij de reisorganisatie (Belvilla) willen wij graag toch iets voor u betekenen om het vertrouwen te herstellen. Per e-mail hebben wij u een voorstel tot afhandeling doen toekomen.Wij hopen dat u zich kunt vinden in ons voorstel.Met vriendelijke groet,Customer Care
    Belvilla
    Gertto
    Prima afgehandeld en ook zeer snel! Heel prettig als je klacht serieus genomen word. Ik had vergeten het direct bij Belvilla te melden, wist niets van de procedure. Goed inlezen voor vertrek is dus noodzakelijk. Nu alles snel opgelost.

Gertto

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?