Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Ik voel me bij de poot genomen en bedonderd

Gebruiker1543224028

Bij aankomst bij vakantiehuis in Le Bacares in zuid Frankrijk bleek de beheerder ionderweg naar België en was onze komst vergeten.Na meer dan een uur wachten en telefoongesprekken kwam een buurman ons bij de gate ophalen en binnenlaten.Toen kregen we de sleutel.Huisje was niet schoon en het terras was begroeid met onkruid.Eén paar dagen later kwam een door de Belgische beheerder gestuurde mevrouw 200euro borg innen.
Daarbij moest ik per nacht 5 euro water en 5 euro electrisch en 2 euro taks betalen ,wat ik heb geweigerd.. Ik heb de mevrouw totaal iets meer dan de werkelijke kosten betaald, wat uitkwam op 65euro en heb geweigerd de schoonmaakkosten a 60 euro te betalen,omdar het niet schoon aangeleverd was.
Het is nu zo, dat Belvilla plotseling de huur voor dit huis verhoogd heeft en inclusief gemaakt heeft.Ik heb gelezen dat het wettelijk zo is, dat de werkelijke prijs gerekend volgens verbruik moet worden en dat Belvilla een verzekering voor de eigenaar afsluit voor beschadigingen etc.
Graag jullie advies wat te doen, zodat ik me kan voorbereiden voor een gesprek met Belvilla.
Bij voorbaat dank.
T.Kooistra.
Tel:0623072700

Accepteren dat ze fout zijn geweest en meedelen dat ik toch redelijk gehandeld heb.
Ze kunnen het werkelijk gebruik van elektriciteit en water zo van me krijgen.

Gebruiker1543224028
    Tot nog toe geen reactie van Belvilla.Ik ben vanaf dinsdagmiddag weer thuis op mijn mobiel nummer te bereiken.
    Gebruiker1543224028
    Nog steeds geen reactie van Belvilla.Maar wel weer reclame via de mail Dit heb ik nu eerst maar eens opgezegd..
    Zo ga je niet met je klant(en) om.
    Nooit weer met Belvilla op vakantie, jammer dat het zo moet.

Gebruiker1543224028
Waardeloos en teleurstellend. Geen enkele reactie.

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?