Klacht Belvilla Vakantiewoningen: In deze Coronatijd geen geld terug van Belvilla.

jwvlist

Mijn Klacht
In december al geboekt, huisje in Noordwijk. Deel 1 aanbetaling keurig gedaan. Bij 2e betaling heb ik twee keer naar Belvilla gemaild wat te doen nu er Corona is, het leek me niet verstandig de 2e betaling te doen,als ik straks alles weer moet annuleren i.v.m. Corona. Twee keer geen enkele reactie van Belvilla. Nu vlak voor de huur van het huisje in gaat krijgen we bericht dat we niets terugkrijgen van Belvilla, maar geen reactie op mijn vorige twee vragen - mails. Dit was de laatste keer dat we iets boekten bij Belvilla. Mocht iemand nog een tip hebben, graag. We balen goed. We kunnen ons geld maar 1x uitgeven voor een vakantie.......

Gewenste Oplossing
Als we gewoon netjes ons geld terugkrijgen, wij hebben de Corona niet bedacht. We mogen niet met 6 personen in zo'n huisje, dus gaan we ook niet op vakantie toch?

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?