Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Misleidende informatie op website

H.J. Bijsterbosch

Op 12 september heb ik bij Belvilla een klacht ingediend over het niet nakomen van datgene waar zij zelf mee adverteren en buiten geautomatiseerde, niet ter zake doende antwoorden geen antwoord ontvangen.

Gewoon antwoord geven op mijn klacht en de beloofde 10% korting geven

H.J. Bijsterbosch
    Belvilla volhardt in het sturen van niet ter zake doende geautomatiseerde berichten. De organisatie levert geen enkele service, reden om nooit meer een boeking bij hen te verrichten. Ze laten je gewoon stikken.
    H.J. Bijsterbosch
    BelVilla weigert tot op heden te reageren op de klacht. Er is geen direct contact en er worden slechts geautomatiseerde, niet ter zake doende mails verstuurd. Ondertussen gaat hun manier van oplichting en misleiding op hun site gewoon door. Het is duidelijk dat BelVilla nu alleen gaat voor het op korte termijn geld binnen halen en dat ze niet stil staan bij het langetermijn effect. Wat mij betreft: Nooit meer BelVilla want als je iemand wilt spreken geven ze niet thuis.
    H.J. Bijsterbosch
    Helaas heeft Belvilla niet het fatsoen om op klachten in te gaan. Wat een slechte organisatie
    H.J. Bijsterbosch
    Weer een week verder en het blijft zeer stil. Belvilla lijkt geen belang te ervaren op klachten van de consument in te gaan.
    H.J. Bijsterbosch
    Maar een gewone brief met postzegel verstuurd. Het lukt nog steeds niet om Belvilla te bellen en per mail werkt niet.
    H.J. Bijsterbosch
    Helaas nog steeds geen reactie mogen ontvangen van Belvilla ...... Toch bijzonder dat ook een telefoonnummer van de klantenservice buiten werking is. Hoe stellen ze zich dat dan voor?

H.J. Bijsterbosch
Belvilla weigert zowel te reageren op een per mail als per brief gestuurde klacht. Wat mij betreft is dit de meest onbetrouwbare huizenaanbieder die er is. De ervaringen met andere aanbieders zijn vele malen beter dus weet waar je aan begint als je bij Belvilla boekt.

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?