Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Na meerdere mails en jawel 2 keer telefonisch contact probleem nog niet opgelost. Slecht

K. Groen

Mijn klacht is nog steeds niet afgehandeld. Er is inmiddels telefonisch contact met ons geweest vanuit Belvilla waarin is aangegeven dat de boeking, welke door druk vanuit Belvilla, is geannuleerd en dat wij een mail ontvangen wat betreft voucher uitbetaling annulering boeking weekend oktober ivm corona. Wij ontvangen wel mail van hun
Uit coulance betaling slechts 10% van de annuleringskosten.......daar gaan we niet mee akkoord. Er is ons mondeling toegezegd het bedrag terug gestort te krijgen. Wij zijn nu een maand verder met alleen maar frustratie op frustratie. Is er iemand die ons kan helpen waar we moeten zijn om het geld terug te krijgen. Het vreemde van alles is dat zij mail aangeven dat terugvordering mogelijk is.
Wij worden hier vervelend onder en enigszins boos en verdrietig. 1 ding is zeker wij zullen Belvilla niet promoten om vakantie te boeken bij hun.

Nogmaals telefonisch contact om toezegging ten uitvoer te brengen.

K. Groen
    Helaas nog steeds niet afgehandeld de vraag die we uiten hebben staan bij Belvilla.
    Afgelopen maandag 2 november contact gehad met Melissa. Het gaat nog steeds om uitbetaling annulering boeking in corona. De annulering is gemaakt na bekendmaking van de landelijke richtlijnen door de regering afgegeven. Maandag nog is alles uitgelegd hoe de mail wisseling en telefonisch contact is geweest. Op maandag 19 oktober is mij mondeling toegezegd dat ik eind van de middag mail zou ontvangen wat betreft stappen annulering terug gaaf.....die tot nu toe nog niet ontvangen. Maandag 2 november werd aangegeven dat dit niet in systeem Belvilla staat genoteerd..... tis maar net wat ze van belang vinden. Gelukkig had ik de mail nog waarin dit beschreven staat. Al met al een langdurig proces. Ze moeten hun gelijk herkennen en dat doen ze niet. Mondeling is bindend en ook verwijzen ze in mail die ik ontvangen heb hiernaar. Ook berichtgeving van RTL nieuws toegevoegd waarin staat terugbetalingsregeling.

K. Groen
wij zijn al vanaf eind september bezig om het bedrag van annulering boeking ivm landelijke maatregelen corona. Ik heb op mijn laatste mail geen reactie gehad. Wij hebben de zaak overgedragen naar de bond; juridische bijstand. Jammer dat het zover moet komen.

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?