Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Nog steeds geen geld retour of enige reactie op mijn klacht hierover.

Klachtnummer
# 539785
Gebruiker
Slecht bedrijf
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geen enkele reactie op mijn klacht. En nog steeds geen geld retour.

De oplossing

Direct geld retour en klantvriendelijkheid en communicatie aanpassen.

3 reacties

  1. Auteur
    Slecht bedrijf
    Datum
    Dit is de tweede verlenging van mijn klacht over belvilla. Nog steeds geen schriftelijke of mondelinge reactie gehad. Geen antwoord op mijn mail en ze nemen de telefoon niet op. Ook nog steeds geen geld retour hoewel ik daar wel recht op heb.
  2. Auteur
    Slecht bedrijf
    Datum
    Mijn dochter zag een berichtje op Facebook dat belvilla failliet is. Zelf zit ik niet op Facebook. Klopt dit en kan ik nu naar mijn geld fluiten of is dit via de SGR te regelen als het waar is?
  3. Auteur
    Slecht bedrijf
    Datum
    Na weer een mail met de vraag of belvilla failliet was omdat ik mijn geld nog steeds niet binnen had,een mail retour gekregen door een computer vertaald, dat dit niet zo was. Dat was 10 juni. Diezelfde avond weer een bericht dat het geld gestort was via ideal maar dat het 25 dagen kon duren voor het binnen was.
    Uiteindelijk viel dat mee,ik had het 14 juni op mijn rekeningstaan.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen