Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Onterecht annuleringskosten bij COVID -19 reisadvies

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 512066
Gebruiker
Duck
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Onterecht rekenen van annuleringskosten bij reisadvies code oranje. Zij gaan ervan uit dat reizen kan. In hun beleid staat dat de veiligheid van de klant voorop staat.
Dat dragen ze niet uit in hun daden. COVID-19 Is hun onbekend!!! Hebben later toch nog huis verhuurd dus twee keer inkomsten. Na veel gezeur iets van de reissom beloofd terug te storten begin december 2020 maar nog steeds niks ontvangen. Ben zeer teleurgesteld.

De oplossing

Restitutie van volledige reissom

5 reacties

  1. Auteur
    Duck
    Datum
    Belvilla betaalt helft bedrag 'uit coulance' omdat ze huis weer verhuurd hebben.
    Blijft nog €2000,- over wat ze niet terug willen betalen.
    Is heel veel geld.
  2. Auteur
    Duck
    Datum
    Belvilla reageert NOOIT op mails of schriftelijke klachten .
    Zijn alleen zeer moeizaam telefonisch te bereiken.
    Dus denk dat dit een kansloze missie is !
  3. Auteur
    Duck
    Datum
    Belvilla heeft nog steeds geen reactie gegeven op deze klacht.
    Willen ons afschepen met kleine teruggave.
    Vindt dit zo tegenvallen !
    Al jaren geboekt en altijd prima service .
    Kan nu mensen allen maar adviseren : BOEK NIET VIA BELVILLA .
    Komt alleen maar ellende van.
  4. Auteur
    Duck
    Datum
    Wacht nog steeds op volledige restitutie en geen klein geldbedrag wat nu is gegeven. {tegen beter weten weten want Belvilla is niet zo klantvriendelijk als men doet voorkomen}.
  5. Auteur
    Duck
    Datum
    Belvilla reageert niet op mails van klanten ,laat staan op klachtenkompas.
    Klantenservice is hun onbekend.
    Helaas gaan ze nog steeds door met klanten benadelen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Duck
Datum
Uiteindelijke oplossing
Belvilla heeft uiteindelijk na vele telefoontjes en uren wachttijd ""uit coulance"" helft reissom teruggestort. Blijft nog ruim €2000,- over wat zij onrechtmatig achterhouden na dubbel verhuur. Hoe je het ook wendt of keert :het is een bedrijf wat zijn klanten in de kou laat staan. En ze gaan daar tot op de dag van vandaag mee verder om argeloze mensen een poot uit te draaien.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen