Klacht Belvilla Vakantiewoningen: onterecht opvoeren van annuleringkoten

vakantieganger

Door de huidige Coronamaatregelen heeft er een omboeking plaats gevonden. Belvilla ziet deze omboeking als een annulering en berekent kosten van 110 euro.
Het finale argument ( er zijn al twee andere weerlegde argumenten gegeven) dat hiervoor gegeven wordt is dat er een annulering heeft plaatsgevonden in de periode dat er een tijdelijk verbod was op het reizen met een gezelschap uit meerdere huishoudens.
Dit advies is nog steeds onveranderd er derhalve geen reden om deze kosten te berekenen bij het boeken van een andere woning op een andere locatie met een ander gezelschap.
Daarnaast is er geen sprake van een annulering,m aar een omboeking.
Het berekenen van deze kosten is onterecht.

Ik wil dat Belvilla afziet van het berekenen van de annuleringskosten. Er is niet geannuleerd, maar omgeboekt.

vakantieganger
    Tot op heden nog geen reactie van Belvilla ontvangen.
    vakantieganger
    Nog steeds geen bericht van Belvilla ontvangen. Op geen enkele wijze. Tijdens gesprekken met vrienden en bekenden blijkt dit de manier te zijn om met hun clientèle om te gaan. Ik ben verbaasd over deze aanpak.
    vakantieganger
    Wederom stuur ik een bericht over de nog onopgeloste klacht. Nog steeds geen enkele reactie van Belvilla mogen ontvangen. Erg teleurstellend.
    vakantieganger
    Inmiddels een bericht ontvangen dat het 8 weken kan duren voor er een reactie komt en dat Belvilla het betreurt dat we ons teleurgesteld voelen. Wordt vervolgd.
    vakantieganger
    Nog steeds afwachtend, de reactie van Belvilla tot nu toe heeft bestaan uit het bericht dat de klacht is ontvangen en dat een reactie na 8 weken is te verwachten.
    vakantieganger
    Nog steeds wacht ik op een nader bericht. De informatie dat de behandeling van de klacht langer duurt is duidelijk. Ik hoop dat we samen tot een goede oplossing kunnen komen.
    vakantieganger
    Al weer een week verder, geen bijzonderheden
    vakantieganger
    Maar weer een reactie, onveranderd geen contact meer sinds laatste bericht.
    vakantieganger
    Nogmaals een reactie. Geenveranderingen. Geen aanvullend contact.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?