Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Onterechte annulering van de boeking.

F. Lieben

onze klacht heeft te maken met Belvilla. Wij hebben geboekt in januari, een familiehuis. Vervolgens kregen wij in maart een bericht dat het resterende bedrag betaald moest worden. Wij hadden daar vragen over, vragen over onze families, cruciale beroepen en reisrestricties. Op basis van de antwoorden van Belvilla, wilden wij een besluit nemen over al dan niet de boeking annuleren. Op deze mails hebben wij nooit een goed antwoord gekregen (Belvilla bellen lukte sowieso niet). Via Messenger (Facebook nb.) kregen wij een bericht dat zij 2 a 3 dagen van tevoren contact met ons zouden opnemen. Dit is niet gebeurd en nu heeft Belvilla de boeking voor ons geannuleerd, met de mededeling dat onze annuleringskosten hoger zijn dan het aanbetaalde bedrag. Bovendien hebben zij het ook nog over terugtrekking van een tegoedbon (precies het aanbetaalde bedrag) dat wij nooit hebben ontvangen en ook nooit eerder een bericht over hebben gekregen. Wij vinden deze beslissing onterecht.

Dat wordt uitgezocht of wij in ons recht staan om het aanbetaalde bedrag terug te kunnen krijgen.

F. Lieben

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?