Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Onterechte annulering van de boeking.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447402
Gebruiker
F. Lieben
Datum
0 reacties

Details

De klacht

onze klacht heeft te maken met Belvilla. Wij hebben geboekt in januari, een familiehuis. Vervolgens kregen wij in maart een bericht dat het resterende bedrag betaald moest worden. Wij hadden daar vragen over, vragen over onze families, cruciale beroepen en reisrestricties. Op basis van de antwoorden van Belvilla, wilden wij een besluit nemen over al dan niet de boeking annuleren. Op deze mails hebben wij nooit een goed antwoord gekregen (Belvilla bellen lukte sowieso niet). Via Messenger (Facebook nb.) kregen wij een bericht dat zij 2 a 3 dagen van tevoren contact met ons zouden opnemen. Dit is niet gebeurd en nu heeft Belvilla de boeking voor ons geannuleerd, met de mededeling dat onze annuleringskosten hoger zijn dan het aanbetaalde bedrag. Bovendien hebben zij het ook nog over terugtrekking van een tegoedbon (precies het aanbetaalde bedrag) dat wij nooit hebben ontvangen en ook nooit eerder een bericht over hebben gekregen. Wij vinden deze beslissing onterecht.

De oplossing

Dat wordt uitgezocht of wij in ons recht staan om het aanbetaalde bedrag terug te kunnen krijgen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. Lieben
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen