Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Restitutie voucher laat 6 maanden op zich wachten

Klachtnummer
# 496264
Gebruiker
Gebruiker1605782728
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In April 2020 had ik een reservering die niet door kon gaan ivm COVID-19.
Hiervoor is een voucher aangeboden. Hiermee heb ik een nieuwe reservering gemaakt. Het overgebleven bedrag kon ik op 06/10/2020 gerestitueerd krijgen werd mij verteld.
Vandaag, 19/11/2020, bel ik klantenservice van Belvilla om de restitutie van de voucher te regelen.
Hierbij werd mij verteld dat de restitutie 6 maanden kon duren.
Ik wil best geloven dat het reuze druk is ivm hey Corona virus maar dit vind ik compleet onacceptabel

De oplossing

De restitutie zo spoedig mogelijk regelen. En niet pas over 6 maanden.

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1605782728
    Datum
    Nog altijd geen bericht van Belvilla.

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen