Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Restitutie voucher laat 6 maanden op zich wachten
Details
De klacht
In April 2020 had ik een reservering die niet door kon gaan ivm COVID-19.Hiervoor is een voucher aangeboden. Hiermee heb ik een nieuwe reservering gemaakt. Het overgebleven bedrag kon ik op 06/10/2020 gerestitueerd krijgen werd mij verteld.
Vandaag, 19/11/2020, bel ik klantenservice van Belvilla om de restitutie van de voucher te regelen.
Hierbij werd mij verteld dat de restitutie 6 maanden kon duren.
Ik wil best geloven dat het reuze druk is ivm hey Corona virus maar dit vind ik compleet onacceptabel
De oplossing
De restitutie zo spoedig mogelijk regelen. En niet pas over 6 maanden.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.