Klacht Belvilla Vakantiewoningen: schandalig duur en na aanbetaling geen mogelijkheid om kostenloos te annuleren zoals bij TUI

content Niet opgelost
teleurgesteld1967

Boek altijd bij TUI, kosteloos annuleren na 5 dagen. Nu bij Belvilla geboekt en 368 euro meteen aanbetaald Bleek dezelfde reis bij TUI en de Vakantiediscounter 178 euro goedkoper te zijn. Gemaild. Kreeg mail retour, ik moest telefonisch contact zoeken want ze zouden kijken of ze wat aan de prijs konden doen. En je raadt het al. Het blijft zoals het is . Annuleren kan alleen tegen 30 % kosten en korting, ho maar. Meteen de laatste keer dat we hier geboekt hebben. Gewoon 15% duurder dan andere reisorganisaties!

Ik zou kostenloos willen annuleren en aanbetaling terugkrijgen of korting van 178 euro krijgen

Belvilla Vakantiewoningen
    Verschillende aanbieders bieden éénzelfde accommodatie voor een verschillende prijs aan, dit is de vrije markt van vraag en aanbod. Klanten zijn vrij zelf daar te boeken waar zij willen. Echter, kosteloos annuleren niet meer mogelijk aangezien de aanbetaling reeds is voldaan(normaalgesproken is er een tijdspanne van 7 dagen zodat kl. tijd heeft om zich te bezinnen of ze definitief de boeking willen) en wij vinden het jammer dat de klanten ontevreden zijn maar volgens onze Voorwaarden is het niet meer mogelijk kosteloos te annuleren. Wij kunnen dan ook niet ingaan op welke eis tot compensatie dan ook.

teleurgesteld1967
Geen. Zelfde standaard antwoord welke ik al eerder per telefoon en mail doorkreeg. Belvilla is helaas een hele starre, onbuigzame organisatie die niet mee wil denken met zijn cliënten waar andere reisorganisaties dit wel doen.

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?