Klacht Belvilla Vakantiewoningen: vakantie geboekt, betaal, geannuleerd door de Corona crisis, en dan geen reactie
Details
Klacht
een huis gehuurd voor 4 dagen van maandag 8 tot vrijdag 12 juni 2020.wij hebben deze boeking geannuleerd, omdat we met 4 stellen (familie)
maar niet bij elkaar wonend, in de leeftijd van 65 tot 80 jaar, het onmogelijk vonden om de 1,5 meter te handhaven.
3 weken van te voren een email verstuurd naar Belvilla, omdat er geen antwoord kwam, nog 3 x email gestuurd. Daarna een brief aan Belvilla gestuurd.
Aan de eigenaar van het vakantiehuis ook de annulering doorgegeven, zij was het helemaal eens met ons.
ook verschillende keren gebeld, maar na steeds 1 uur in de wacht ben ik ermee gestopt.
Ik vind het geen manier van doen , om zo met je klacht om te gaan.
Gewenste oplossing
een email of telefoontje dat er aan gewerkt wordt.door de Crisis is het waarschijnlijk vreselijk druk, maar een emailtje is zo verstuurd.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.