Klacht Belvilla Vakantiewoningen: vakantie geboekt, betaal, geannuleerd door de Corona crisis, en dan geen reactie

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 455323
Gebruiker
teleurstelling
Datum
0 reacties

Details

Klacht

een huis gehuurd voor 4 dagen van maandag 8 tot vrijdag 12 juni 2020.
wij hebben deze boeking geannuleerd, omdat we met 4 stellen (familie)
maar niet bij elkaar wonend, in de leeftijd van 65 tot 80 jaar, het onmogelijk vonden om de 1,5 meter te handhaven.
3 weken van te voren een email verstuurd naar Belvilla, omdat er geen antwoord kwam, nog 3 x email gestuurd. Daarna een brief aan Belvilla gestuurd.
Aan de eigenaar van het vakantiehuis ook de annulering doorgegeven, zij was het helemaal eens met ons.
ook verschillende keren gebeld, maar na steeds 1 uur in de wacht ben ik ermee gestopt.
Ik vind het geen manier van doen , om zo met je klacht om te gaan.

Gewenste oplossing

een email of telefoontje dat er aan gewerkt wordt.
door de Crisis is het waarschijnlijk vreselijk druk, maar een emailtje is zo verstuurd.
Geboden oplossing
Er is nog niks gebeurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen