Klacht Belvilla Vakantiewoningen: VAKANTIEVOUCHER WORDT NIET VERREKEND MET NIEUWE BOEKING

M. Struwe

DE VAKANTIEVOUCHER WORDT NIET VERREKEND MET DE NIEUWE BOEKING DIE WIJ WILLEN MAKEN. HIERDOOR HEB IK NU 3 BOEKINGEN STAAN WAARVAN BELVILLA BEWEERT DAT IK ZE NOG MOET BETALEN. IK HEB GEMAILD EN GEVRAAGD OF ZE DE FOUTE BOEKINGEN WILLEN ANNULEREN. OOK GEVRAAGD OF ZE VAN DE BOEKING DIE WIJ WEL WILLEN KUNNEN BEVESTIGEN DAT DIE NU DEFINITIEF IS EN BETAALD MIDDELS DE VOUCHER. MAAR HET ENIGE WAT IK ONTVANG 6 X PER DAG ZIJN BETALINGSHERINNERINGEN. NIETS WERKT CORRECT BIJ BELVILLA! SINDS MAANDEN GEEN ENKELE COMMUNICATIE MOGELIJK MET DIT BEDRIJF. TELEFOON WORDT NIET OPGENOMEN EN OP MAILS WORDT NIET OF VIA EEN GEAUTOMATISEERDE MAIL GEREAGEERD.
WIJ WILLEN OVER 3 WEKEN VIA BELVILLA NAAR HET ROOMPOT VAKANTIEPARK, MAAR BLIJKBAAR WIL BELVILLA GEEN RESERVERINGEN MEER.
WERKEN ER UBERHAUPT NOG MENSEN BIJ BELVILLA???

IK WIL DAT DE ORGANISATIE CONTACT MET MIJ OPNEEMT EN ZORGT DAT DE VAKANTIEVOUCHER VERREKEND WORDT MET ONZE RESERVERING, ZODAT WIJ ZONDER (BIJ)BETALING OP 20/7 NAAR HET VAKANTIEPARK KUNNEN.
TEVENS MOETEN DE ANDERE BOEKINGEN WAAR DE VOUCHER NIET OP TOEGEPAST WERD GEANNULEERD WORDEN.

M. Struwe
    Ik was er al bang voor, nog geen enkele reactie van Belvilla.

M. Struwe
Geen enkele reactie ontvangen. Het doorstoten van een klacht door de consumentenbond maakt helaas weinig indruk op Belvilla. Dus ik hrb zeker geen oplossing ontvangen. Heb wel een brief gestuurd naar Belvilla maar ook daar wordt tot op heden niet op gereageerd.

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?