Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Verkeerde communicatie en geen passend voorstel!

Klachtnummer
# 475663
Gebruiker
Kroatië
Datum
20 reacties

Details

De klacht

Ruim een week voor onze vakantie naar Istrië (Kroatië) werd de situatie gewijzigd van code geel naar oranje waardoor alleen noodzakelijk reizen door de overheid worden toegestaan, zijnde een beperking zoals die staat vermeld in de voorwaarden van Belvilla.
Zoals in de voorwaarden vermeld staat gaat het hier dus om een overmachtssituatie.
(boeking 16 december 2019 en werkelijke vakantie 30 juli tot 10 augustus 2020)
Tijdens het telefonische contact (meerdere keren) zijn we slecht voorgelicht! Belvilla zegt dat je dus gewoon kunt vertrekken.
Voucher/geld terug worden niet gegeven en het enige wat je dan kan doen een overboeking van het rest bedrag wat overblijft. Dit hebben 1 dag van tevoren nog gedaan (29 juli) anders hadden we het gevoel dat al het geld verdwenen was!
(totale reissom 2300,00 euro inc. bijdrage Calamiteiten fonds? Het rest bedrag was bij het eerste gesprek nog 935,83 euro en bij het laatste gesprek 552,07 euro wat overbleef voor een overboeking wat bestemd is voor een huisje in het voorjaar van 2021).

De oplossing

Op zoek naar een passend voorstel!
(reissom 2300,00 euro betaald en er uiteindelijk 552,07 euro aan overgehouden voor andere boeking voorjaar 2021, waar dan ook weer geld bij moet!)

20 reacties

  1. Auteur
    Kroatië
    Datum
    Belvilla geeft aan nog wel te reageren op mijn klacht/brief!
  2. Auteur
    Kroatië
    Datum
    Nog geen reactie van Belvilla gehad dus dat word weer actie ondernemen!
  3. Auteur
    Kroatië
    Datum
    Wel contact gehad, maar het is nog niet opgelost!
  4. Auteur
    Kroatië
    Datum
    Wij zijn nog in gesprek met Belvilla!
  5. Auteur
    Kroatië
    Datum
    Mail gestuurd, maar nog geen antwoord hierop gehad!
    komende week maar weer eens bellen.
  6. Auteur
    Kroatië
    Datum
    we houden vol!!!
  7. Auteur
    Kroatië
    Datum
    We zijn er nog steeds mee bezig!!!
  8. Auteur
    Kroatië
    Datum
    Nog steeds mee bezig!!!
  9. Auteur
    Kroatië
    Datum
    We houden nog vol!
  10. Auteur
    Kroatië
    Datum
    Ze zijn nog bezig!
  11. Auteur
    Kroatië
    Datum
    We zijn er nog steeds mee bezig!!!
  12. Auteur
    Kroatië
    Datum
    We houden nog steeds vol!!!
  13. Auteur
    Kroatië
    Datum
    We wachten nog af!!!
  14. Auteur
    Kroatië
    Datum
    We zijn er nog mee niet klaar mee!
  15. Auteur
    Kroatië
    Datum
    Nog steeds mee bezig!!!
  16. Auteur
    Kroatië
    Datum
    We zijn er nog steeds mee bezig!!!
  17. Auteur
    Kroatië
    Datum
    Nog mee bezig!
  18. Auteur
    Kroatië
    Datum
    We wachten nog even af!!!
  19. Auteur
    Kroatië
    Datum
    Nog steeds niet tot een oplossing gekomen.
    Geen reactie meer van Belvilla na herhaaldelijk schrijven/bellen.
  20. Auteur
    Kroatië
    Datum
    Nog steeds afwachten. Opnieuw mail gestuurd!!!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen