Klacht Belvilla Vakantiewoningen: Voucher wordt blijkbaar niet uitbetaald.

G.C. van Eijk

Ik wacht al bijna 3 weken op een reactie op een mail. Ik wil de voucher nu laten uitbetalen. Per mail niet bereikbaar evenals per chat. Telefonisch ook niet bereikbaar. Je wordt gewoon "de deur" gewezen met het bericht dat het nu ( 14.45 uur op donderdag 28 januari 2021) gesloten is.

Dat Belvilla mijn reactie serieus neemt en normaal afhandelt.

G.C. van Eijk
    Ondanks chat-toezegging nog geen reactie.
    Slechte service.
    G.C. van Eijk
    Nog steeds niets! Je wordt wel bijna dagelijks lastig gevallen door hun mail om maar te boeken. REAGEER!
    G.C. van Eijk
    Zelfs de chatfunctie heeft Belvilla zoekgemaakt/laten verdwijnen op hun site. De rubriek "Veel voorkomende vragen" rept met geen woord over uitbetalen van voucher. Heb je niets gevonden dan adviseert Belvilla "contact met hen op te nemen." Dat is onmogelijk. Dit was de 1e keer en tevens de LAATSTE keer dat ik bij hen heb geboekt. Je wordt wel doodgegooid met mail over boekingen en dat je geld erbij kan krijgen. Maar reageren naar de klant is beneden alle peil.
    G.C. van Eijk
    Er wordt binnenkort contact met mij gelegd. Eerst zien.
    G.C. van Eijk
    Nog geen reactie ondanks toezeggingen.
    πŸ€”
    G.C. van Eijk
    Alweer niet! (Vrij naar meneer Humdrum uit de tv-serie "Het huisje in de 4 windstreken."
    G.C. van Eijk
    Kreeg recent bericht dat voucher afloopt en ik een keuze kon maken. Uitbetalen. Via een link kwam ik dagenlang op de boekingssite terecht i.p.v. op de persoonlijke pagina. πŸ€”
    G.C. van Eijk
    Hoelang moet ik nog wachten?
    Nog steeds niets.
    G.C. van Eijk
    Mailde hen dat zij een voorbeeld aan Easyjet moesten nemen. Diezelfde dag bericht dat het geld gestort zou worden op mijn rekening. Kon wel 12 weken duren. πŸ˜₯
    😀
    G.C. van Eijk
    Wachten tot St. Juttemis.
    Nog niets.
    G.C. van Eijk
    Dat wordt zeker 12 weken wachten!
    G.C. van Eijk
    Nu bericht dat men terugstorting op creditcard was gestart. πŸ€” Maanden geleden vroeg men naar welke rekening het teruggestort moest worden. Dat is gebeurd. En nu zo'n knullig excuus? Gaat weer weken duren schrijft men. 😀
    🀨
    Nog niets!!!!!!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?