Klacht Belvilla Vakantiewoningen: webpagina die totaal niet werkt als je iets wild boeken,klachten worden niet opgepakt.

cupi

Hoi, wij wilden een vakantie huisje boeken op 27 dec t/m 31 dec voor 7 personen in Emmen op parc Sandur via Belvilla. Dit huisje was nog beschikbaar en ben tot betaling over gegaan, heb vervolgens alle gegevens ingevuld en wil betalen en op het moment dat je wil betalen is het huisje niet meer beschikbaar. Heb vervolgens opnieuw telefonisch contact opgenomen en dit bespreek baar gemaakt. Deze mevrouw was vriendelijk en vond het erg vervelend, we kregen te horen dat er inderdaad in foutje in het systeem zat en dat er helaas niets anders opzat om iets anders te boeken. Wij hebben dit vervolgens gedaan en we hadden iets leuks gevonden maar dan in de buurt van Rotterdam. Ik heb dit meteen geboekt de prijs was bijna het zelfde, en ik moet veel meer betalen voor de annulerings verzekering. Ik heb direct telefonisch contact gezocht met Belvilla en kreeg een zekere Bas aan de telefoon, en heb Bas vriendelijk verteld wat er gebeurd was. Ik kreeg geen duidelijk antwoord op mijn vraag en kreeg meteen weer te horen dat dit huisje helemaal niet beschikbaar was, ik heb gezegd er kan best eens iets fout gaan maar twee keer achter mekaar en ook nog meer betalen voor de annuleringsverzekering waar ik geen duidelijk antwoord op kreeg vind ik heel slecht . Ik kreeg als antwoord van de heer Bas dat het hier op houd als je zo tegen mij praat, ik heb vervolgens gezegd dit vind ik prima. Hij wenste mij nog een prettige dag en het contact was verbroken. Ik heb toch noch de moeite genomen om terug te bellen en dit te melde en de mevrouw was zeer aardig luisterde naar het verhaar en begreep mij volledig de tip die ik kreeg was om het te melden bij Belvilla klachtenservice. Ik heb de site helaas niet kunnen vinden, je word van het kasje naar de muur gestuurd vandaar dat ik het hier geplaatst heb. Vriendelijke groet Familie Kuepers.

Een heleboel vakantie huizen die niet te boeken zijn ,en als je een klacht in dient dat dit goed word opgepakt een duidelijke site waar je klacht terecht komt .

Ook een klacht indienen over Belvilla Vakantiewoningen?