Klacht Bemmel en Kroon: Geen reactie op mijn verzoek om reparatie in de wettelijk vastgelegde garantie termijn.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 448573
Gebruiker
F. Boer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Betreft referentie nummer: BKI629098
Op 18 mei 2020 heb ik Bemmel & Kroon een brief en email gestuurd om reparatie van mijn combi-magnetron (gekocht op 20-9-2017) in de wettelijk vastgelegde garantietermijn, tot nog toe geen reactie.
Wel is er een service afspraak gemaakt met de Bosch servicelijn, maar die liet weten dat de kosten voor reparatie voor de klant zijn namelijk € 99,00 voorrijkosten en € 8,25 per 10 minuten.

De oplossing

Ik wil dat dat Bemmel & Kroon de kosten van de reparatie op zich neemt zoals dit is vastgelegd in het Burgerlijk Wetboek dat een apparaat van dit type een te verwachten levensduur heeft van 5 jaar.

1 reactie

  1. Auteur
    F. Boer
    Datum
    Nog geen reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. Boer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot vandaag totale stilte van de kant BK. Ik wacht maar weer af.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bemmel en Kroon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen