Klacht Bemmel en Kroon: Geen reactie/reparatie bij lekkage vaatwasser

Klachtnummer
# 353113
Gebruiker
Klacht2019
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij aankoop van een een inbouw vaatwasmachine is er gebleken dat er een lek is aan de deur.Wij hebben al meerdere malen contact opgenomen zowel via mail als telefonisch.Zowel bij de verkoper als de reparateur,zijnde Bemmel en Kroon,als zijnde AEG.De eerste melding is al van 06 februari en er is nog steeds geen oplossing.Er word ook niet meer gereageerd.

Gewenste oplossing

Onmiddellijke herstelling, als dit niet mogelijk is in een redelijke termijn dan een volledige terugbetaling.Alsook een vergoeding voor de gedane kosten voor het telefonisch contact.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bemmel en Kroon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen