Klacht Bemmel en Kroon: Teleurstellende handelwijze van Bemmel en Kroon.

S.M. Daalder-Slemmer

Oven besteld bij Bemmel en Kroon omdat we die aan de wagen konden pinnen bij aflevering. De hele zaterdag gewacht op een telefoontje dat we zouden krijgen 15 tot 20 minuten voor aflevering. Dat is niet gebeurt ineens stonden ze voor de deur met de oven. We konden echter niet aan de wagen pinnen dat hadden we met I-deal moeten doen. Daar waren wij niet van op de hoogte. De oven werd weer ingeladen en ze vertrokken. Het mailtje bleek vandaag 1,5 voor de levering te zijn verstuurd. Aangezien wij daarvan niet op de hoogte waren hebben wij niet op die manier betaald. Nu geen oven en een hoop teleurstelling. We vinden het geen goede service dat de leverancier eenzijdig en heel laat een andere manier van betalen wenst en zo met zijn klanten omgaat.

Wij zijn zo teleurgesteld dat we willen afzien van deze koop. Maar willen andere mensen graag waarschuwen voor deze zeer aparte manier van zaken doen!!

Ook een klacht indienen over Bemmel en Kroon?