Klacht BEN: (Onredeijke) afspraken maken en ze zelf niet eens nakomen.

gebruiker

Beste, ter opvolging van mijn vorige klacht.

Er is een tijd geleden een mail naar mij verzonden met een erg onredelijke oplossing (nl; 40 euro betalen, 15 euro credit). Toch om er vanaf te zijn gedaan wat er mij gevraagd werd. Betalen en een bewijs sturen naar een intern emailadres. Allemaal ruim op tijd gedaan. Wat gebeurd er vervolgens. Een nieuw factuur met 30 euro aan herinneringskosten. Ik ga ervan uit dat jullie reactie duidelijk word gecommuniceerd dat het nu echt klaar is en ik geen facturen meer krijg en bestaande facturen worden gecrediteerd. Slechte zaak, (onredelijke) afspraken maken en ze zelf niet eens nakomen.

Hierboven omschreven

gebruiker
    Ter opvolging van niet nagekomen afspraken klacht:
    Hallo Deem,
    Dankjewel voor je nieuwe klacht. Op 22 december 2016 heb ik je aangegeven de €15,00 herinneringskosten te crediteren wanneer je €40,00 zou overmaken en hier een betaalbewijs van zou mailen tav Desiree. Het betaalbewijs heb ik niet van je ontvangen, dus daarom heb ik ook de €15,00 herinneringskosten niet voor je vergoed. Hierdoor heb je nieuwe herinneringskosten gekregen. De nog openstaande €45,00 heb ik nu gecrediteerd. Dit zal binnen vijf werkdagen verwerkt zijn.
    Dag,

Nu moet het echt niet gekker worden.
    Zie bijgevoegd de mail met alle data waar jullie om gevraagd hebben. Ik laat me niet publiekelijk uitmaken voor leugenaar omdat jullie, jullie eigen administratie zo slecht doen.

Fijn dat het bedrag gecrediteerd is. Ik zie dat dan graag terug op mijn rekening.

(Persoonsgegevens zijn verborgen op de bijlagen)
    Hallo Deem,
    In de e-mail heb ik je gevraagd de naam Desiree te vermelden. Dit heb je niet gedaan zoals je in e-mail terug kunt lezen. Om die reden waren de kosten niet vergoed. Aangezien je de facturen nu ook niet hebt betaald, zullen deze kosten niet op je rekening gestort worden, maar verrekend worden met je openstaande facturen.
    gebruiker
    Met alle respect, waar zijn jullie mee bezig (of op z'n Ben's; Waar ben jij mee bezig)?

- Jullie bieden een onredelijke oplossing, ik ben toch akkoord gegaan omdat ik jullie helemaal zat ben.

- Ik betaal, keurig netjes. Stuur netjes een email MET mijn klantnummer. Referentie genoeg, plus ik plak jullie hele mail er nog is bij met alle info.

- Ik hoor weer niets.

- Ik krijg een nieuwe factuur. Onterecht.

- Doe mijn beklacht.

- Jullie wisten niets van mijn betaling en beslissen alles kwijt te schelden. Hèhè, eindelijk. (Maar ik heb al betaald)

- Ik meld jullie dat ik a betaald heb.

- Jullie reactie, oke dan is het goed zo.

Conclusie; Als ik scheit had gehad en mijn afspraak met jullie niet was nagekomen, was ik niet 40 euro rijker dan keurig betaald te hebben en mijn afspraken wel na te komen.

Graag jullie reactie.
    Hallo Deem,
    Het was belangrijk dat de naam Desiree werd vermeld, omdat de e-mail dan bij de juiste person uit kwam. Wanneer e-mail bij de juiste persoon uitkomt worden kosten vergoed. Wanneer je deze naam niet vermeld, komt de e-mail niet bij de juiste persoon uit en worden er dus geen kosten vergoed. Inmiddels is dit wel gebeurd. Ik ga er dus vanuit dat ik de klacht kan sluiten.
    Beste,

Dus de 40 euro is nu wel vergoed begrijp ik hieruit?

Graag een bevestiging.
    Hallo Deem,
    De €45,00 welke nog openstond is vergoed.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?