Klacht BEN: (Onredeijke) afspraken maken en ze zelf niet eens nakomen.
Details
Klacht
Beste, ter opvolging van mijn vorige klacht.Er is een tijd geleden een mail naar mij verzonden met een erg onredelijke oplossing (nl; 40 euro betalen, 15 euro credit). Toch om er vanaf te zijn gedaan wat er mij gevraagd werd. Betalen en een bewijs sturen naar een intern emailadres. Allemaal ruim op tijd gedaan. Wat gebeurd er vervolgens. Een nieuw factuur met 30 euro aan herinneringskosten. Ik ga ervan uit dat jullie reactie duidelijk word gecommuniceerd dat het nu echt klaar is en ik geen facturen meer krijg en bestaande facturen worden gecrediteerd. Slechte zaak, (onredelijke) afspraken maken en ze zelf niet eens nakomen.
Gewenste oplossing
Hierboven omschrevenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.