Opgelost door BEN: €200 betalen na overschrijden data limiet

Jur

Ik kreeg 24-12 een sms dat ik op 80% van mn databundel (1000mb) zat, op 28-12 een sms dat ik op 100% zat. 1 januari kreeg ik een mail dat ik ivm het overschrijden van mijn data limiet €200 moet betalen anders wordt ik afgesloten. Inmiddels is het internet (4G) al afgesloten. Gisteren gebeld met BEN en werd me uitgelegd dat ik dit " voorschot " moet betalen. Ik stelde voor dat mijn overschrijding ook met januari verrekend kan worden, of een aparte rekening voor het juiste bedrag van wat ik teveel zou hebben verbruikt. Ik ben niet van plan €200 te betalen omdat ik nooit in 3 dagen zoveel verbruikt kan hebben, en ik wil alleen betalen wat ik verbruikt heb. Over de verrekening van de kosten binnen die €200 werd vaag geantwoord, of dit werd teruggestort of op een andere manier wordt verrekend.
Graag een reactie/oplossing.

Ik zou graag een specificatie willen zien met de hoeveelheid mb's die ik heb overschreden en dat wil ik betalen, niet €200!

BEN
    Beste Jurjen,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    Jur
    las deze blokkade is opgeheven ben ik een zeer tevreden mens.

Jur

Ook een klacht indienen over BEN?