Opgelost door BEN: €200 betalen na overschrijden data limiet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146747
Gebruiker
Jur
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg 24-12 een sms dat ik op 80% van mn databundel (1000mb) zat, op 28-12 een sms dat ik op 100% zat. 1 januari kreeg ik een mail dat ik ivm het overschrijden van mijn data limiet €200 moet betalen anders wordt ik afgesloten. Inmiddels is het internet (4G) al afgesloten. Gisteren gebeld met BEN en werd me uitgelegd dat ik dit " voorschot " moet betalen. Ik stelde voor dat mijn overschrijding ook met januari verrekend kan worden, of een aparte rekening voor het juiste bedrag van wat ik teveel zou hebben verbruikt. Ik ben niet van plan €200 te betalen omdat ik nooit in 3 dagen zoveel verbruikt kan hebben, en ik wil alleen betalen wat ik verbruikt heb. Over de verrekening van de kosten binnen die €200 werd vaag geantwoord, of dit werd teruggestort of op een andere manier wordt verrekend.
Graag een reactie/oplossing.

De oplossing

Ik zou graag een specificatie willen zien met de hoeveelheid mb's die ik heb overschreden en dat wil ik betalen, niet €200!

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Jurjen,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Jur
    Datum
    las deze blokkade is opgeheven ben ik een zeer tevreden mens.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen