Klacht BEN: - 8 maanden geleden abonnement aangevraagd bij BEN, nummerbehoud lukte BEN niet, abonnement nooit geactiveerd.

bemmel

- 8 maanden geleden abonnement bij BEN geprobeerd af te sluiten
- nummerbehoud aangevraagd. Lukte BEN niet.
- na heeeeel veel bellen en facebook berichten en mail geen succes
- sim kaartje BEN weggegooid en naar andere provider gegaan
- sinds 3 weken is mijn nummer opeens geblokkeerd; BEN heeft bedacht dat ze mijn abonnement (van 8 maanden geleden!!) opeens gaan activeren en hebben ZONDER mijn toestemming mijn nummer geblokkeerd.
- ik ben nu drie weken weer aan het mailen, bellen facebooken en krijg m'n nummer gewoon niet terug.
- ik heb mijn nummer nodig voor mijn werk
- ik ben redelijk ten einde raad!
- ik kreeg vandaag een mail dat BEN achterstand heeft met van alles en nog wat. Kortom ik kan wel fluiten naar mijn nummer. Ben niet bereikbaar nu. Mijn abonnementskosten bij HOllandse NIeuwe (waar ik tevreden over ben) lopen ondertussen gewoon door.

Wat kan ik nog meer doen?????

Ik wil dat ze mijn nummer vrijgeven. Het was en is mijn nummer. Ze hebben het 'opeens' na 8 maanden geblokkeerd omdat ze 'opeens' bedacht hebben het ooit aangevraagde abonnement bij hen (dus 8 maanden geleden) te activeren.

Schade vergoeding; kosten abonnement Hollandse NIeuwe

Schade vergoeding; ik kan niet inloggen op het netwerk van mijn werk omdat de code verbonden is aan MIJN nummer dat door BEN geblokkeerd is.

BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    bemmel
    Vandaag kreeg ik een bericht dat voor de maand augustus het bedrag van 17,21 van mijn rekening gaat worden afgeschreven door BEN. Ik knal bijna uit elkaar! Hoe kan ik nu nog 'netjes' blijven. Het is zo ontzettend ongehoord!!!!!
    BEN
    Beste klant,
    Uit mijn gegevens blijkt dat u inmiddels bent geholpen via mijn klantenservice. Het teveel betaalde bedrag zal zo snel mogelijk op uw rekening worden gestort.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?