Klacht BEN: 06 nummer afgesloten voor contracteinde

Klachtnummer
# 106871
Gebruiker
Nly17150
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ben.nl medewerker gebeld, na 15 min in de wacht geholpen, vraag was om contract te laten eindigen ein augustus, geen verlenging gewenst....zelfde dag al geen bereik meer met gsm...nummer is niet meer in gebruik...ik werd dus gewoon afgesloten....dan zal ik ook niet meer betalen!
Nu kan ik ze telefonisch niet meer bereiken op 0900-040 1405

De oplossing

Onmiddellijk gsm heractiveren of geen betaling meer

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Nly17150
    Datum
    Simcard is nog steeds niet actief op 29 april, als het eind deze week nog niet gebeurd is zal ik incasso stop zetten en geen betalingen meer verrichten naar Ben.nl, wil bovendien financieel compensatie voor de de periode dat het niet werkte.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen