Klacht BEN: 0900 blokkade

Pascal

Tijdens het afsluiten van het contract ben ik nergens in de voorwaarden tegengekomen dat 0900 nummer de eerste 2 maanden geblokkeerd zullen zijn. Na een aantal telefoontjes met de klantenservice krijg ik nog steeds geen antwoord van ben.
Ik wil mijn contract zonder extra kosten opzeggen aangezien ik een contract heb met misleidende voorwaarden. Tevens is het personeel bij de klantenservice zeer klant ontvriendelijk.

Kostenloos opzeggen van mijn huidige contract.

Beste Pascal,

Ik heb ke gisteren een e-mail gestuurd dat bekend is bij mij in het klantensysteem. In mijn algemene voorwaarden artikel 7.6 staat dit ook beschreven.

Pascal
    u heeft mij een link naar een website gestuurd en niet naar de voorwaarden waar de 0900 blokkade instaat.
    Achter artikel 7.6 kan je alles achter verschuilen. het feit is dat ik met een abbonnent zit waar ik de afgelopen twee maanden geen 0900 nummers heb kunnen bellen. en extra kosten heb moeten maken. als ik dit geweten had had ik geen abbonement bij u genomen
    ik hoopte het met u samen op te lossen.
    Pascal
    nog even een aanvulling op jullie artikel 7.6: dit is een artikel die in werking kan treden als een Klant in beperkt tijdsbestek ongebruikelijke kosten heeft gemaakt. en als de klant geen vaste verblijfplaats in Nederland heeft.
    beide zijn niet van toepassing op mij. dus voor de derde keer vraag ik u mijn contract kosteloos op te zeggen.
    Beste Pascal,

Ik kan niet veranderen aan het voorschot bedrag om je blokkade voor 0900-nummers op te heffen. Je verzoek om je contract kosteloos op te heffen kan ik niet in behandeling nemen. Je kan het contract wel afkopen.

Mocht jij je contract willen afkopen dan hoor ik dat graag van je.
    Beste Ben,
    afkopen is geen optie. wat ik wel voor jullie kan doen is, op social media en vergelijking site toekomstige klanten te waarschuwen over jullie klanten service, beleid en misleidende voorwaarden waar jullie je achter verschuilen.
    goedkoop is toch duurkoop.

ik hoop dat jullie je kunnen vinden in mijn oplossing zoals ik me blijkbaar moet vinden in jullie oplossing.

met vriendelijke groet,

Pascal Bouwens
    Hallo Pascal,

Ik zou het jammer vinden wanneer je slechte reclame over me maakt. Ik wil natuurlijk dat al mijn klanten blij met me zijn. Ik kan echter de voorwaarden niet veranderen. In dit opzicht kan ik je dus niet helpen. Sorry daarvoor.

Pascal
    als ik alleen al hier op klachtenkompas bij BEN kijk zie ik een aantal dezelfde klachten. misschien moeten jullie dan eens nadenken waar het aan ligt dat jullie slechte recensies krijgen. jullie voorwaarden zijn niet duidelijk en misleidend. en met sorry is niemand geholpen.
    dit gaan 22 lange maanden worden waarin ik mijn best zal blijven doen.
    Hallo Pascal,

De voorwaarden in dit opzicht kan ik helaas niet wijzigen. Je advies om deze voorwaarde duidelijker te vermelden, vind ik een goed idee. Ik zal dit zeker meenemen. Dankjewel voor het meedenken!

Pascal
    Ben verschuilt zich ten onrechte achter een artikel in hun voorwaarden. zoals ze zelf nu ook aangeven zijn de voorwaarden niet duidelijk en gaan ze daaraan werken. daarmee geven ze toe dat hun voorwaarden niet correct zijn. dus vraag ik mij af waarom ze mijn abonnement niet kosteloos beëindigen. zoals ik hun beloofd heb zal ik op alle manieren op social media/vergelijking sites toekomstige klanten gaan waarschuwen. elk die ik kan beletten om een contract bij BEN aan te gaan is voor mij genoeg.