Opgelost door BEN: 1 gb verbruikt in 1 dag en Ben kan niet inzien hoe dat komt!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 132066
Gebruiker
Cvb
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een 1 gb abonnement.
Op 1-10 nieuw tegoed ontvangen op 2-10 bericht dat datategoed,op is.
Klantenservice gebeld kan dat pas volgende maand inzien waaraan ik dat verbruikt heb, tegen die tijd kan ik dat zelf ook zien, dat is dan half novemebr dan hoeft het niet meer.Ze gaf ook toe dat het haast onmogelijk is 1 gb met telefoon 1 dag.
Ik moet al extra bijbetalen want ik zat er al overheen maar ik heb niets verbruikt.
Ging ze navragen of ik500 mb ter compensatie kon krijgen verbreekt men de verbinding.
Ik denk ik zal wel netjes teruggebeld worden ze hebben mijn gegevens maar helaas.
Ik heb niet meer opnieuw gebeld geen tijd en dat vond ik te duur, nu heb ik nog niks.
Ik wil weten of het een fout is in de administratie en anders wanneer zou ik al die data verbruikt hebben? Dat moetende toch kunnen inzien eerder dan de nota?

De oplossing

Ik wil weten waar mijn data zijn gebleven en als het een fout is mijn data terug
want nu zet ik de hele maand de data uit maar ik had 1 gb en moet zelfs bijbetalen terwijl ik niks heb verbruikt.

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Claudia,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik een bevestigende e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Cvb
    Datum
    Voorstel was prima heb ik geaccepteerd.
    Maar nu zijn de kosten buiten de bundel in oktober opgelopen tot bijna 9 euro terwijl ik nog 800 mb internet over heb, dus internet kan het niet zijn of er gaat iets mis met de aanbieding in mb's Telefoonkosten kunnen het ook niet zijn want ik heb nog zat belminuten over en ik heb absoluut geen 0900 nummers gebeld.
    Hoe kan dit nou?
    Ik wil weten waar dit vandaan komt want zo is er iedere maand iets. Heb geen idee wat de kosten buiten de bundel zijn
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Claudia,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik een e-mail met uitleg naar u toe gezonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    Cvb
    Datum
    Mijn vraag is naar tevredenheid en snel opgelost.
    Het betreft een betaalde sms dienst dus geen fout van ben, zou het liever direct in mijn eigen account willen zien. Daar werken ze aan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cvb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen