Opgelost door BEN: 1 gb verbruikt in 1 dag en Ben kan niet inzien hoe dat komt!
Details
De klacht
Ik heb een 1 gb abonnement.Op 1-10 nieuw tegoed ontvangen op 2-10 bericht dat datategoed,op is.
Klantenservice gebeld kan dat pas volgende maand inzien waaraan ik dat verbruikt heb, tegen die tijd kan ik dat zelf ook zien, dat is dan half novemebr dan hoeft het niet meer.Ze gaf ook toe dat het haast onmogelijk is 1 gb met telefoon 1 dag.
Ik moet al extra bijbetalen want ik zat er al overheen maar ik heb niets verbruikt.
Ging ze navragen of ik500 mb ter compensatie kon krijgen verbreekt men de verbinding.
Ik denk ik zal wel netjes teruggebeld worden ze hebben mijn gegevens maar helaas.
Ik heb niet meer opnieuw gebeld geen tijd en dat vond ik te duur, nu heb ik nog niks.
Ik wil weten of het een fout is in de administratie en anders wanneer zou ik al die data verbruikt hebben? Dat moetende toch kunnen inzien eerder dan de nota?
De oplossing
Ik wil weten waar mijn data zijn gebleven en als het een fout is mijn data terugwant nu zet ik de hele maand de data uit maar ik had 1 gb en moet zelfs bijbetalen terwijl ik niks heb verbruikt.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.