Opgelost door BEN: 100% van mobiel data gebruikt

cnv.12

Ik heb gisteravond een smsje gekregen dat plots 100% van mijn data was verbruikt terwijl ik volgens de site nog ruim 275 mb over had. Ik ben dus ongemerkt over mijn data heen en pas wanneer ik het heb verbruik krijg ik het te weten. Ik heb ook geen sms gehad met dat 80 % is verbruikt.
In november had ik een soortgelijk probleem. Toen kreeg ik plots een sms met dat ik 80% had verbruikt en een paar minuten later 100%. Op internet stond toen dat ik ongeveer 9 euro over mijn bundel heen was.
Ik wil daarom een klacht indienen dat dit niet normaal is dat wij als klanten niet op tijd worden geïnformeerd en dat we daarna extra moeten betalen. Dit is niet te accepteren en zeker de fout van Ben! Ik heb ook gezien dat meerdere mensen hier last van hebben. Ik verzoek daarom dat hier zo snel mogelijk iets aan gedaan wordt.

Het zou fijn zijn als vanaf nu de smsen op tijd worden verstuurd en dat de statussen actueel zijn. Ook vind ik dat ik nu onterecht extra moet betalen, en hoop dat hier snel iets aan gedaan kan worden. De eerste keer heb ik het door de vingers gezien, maar een tweede keer is niet acceptabel.

BEN
    Ik heb vandaag geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Omdat dit niet gelukt is heb ik u per e-mail een reactie gestuurd.
    Ben klachtenservice
    D. Groeneveld
    cnv.12
    Ik ben tevreden met de afhandeling van mijn klacht.