Klacht BEN: 14 dagen bedenktijd

WELU

Na afsluiten van 2 jarig sim-only contract besloten na 9 dagen gebruik te maken van de bedenktijd (14dagen) om toch te kiezen voor een abonnement inclusief toestel.
Dit is tot op heden niet gelukt omdat Ben achterstand heeft op de afdeling die contracten kan annuleren.
Contact met klantenservice 1 (wachttijd 7 minuten). Mededeling van klantenservice dat annuleren 24 uur zou gaan duren.
Contact met klantenservice 2 ( wachttijd 7minuten). Mededeling annuleren van contract gaan 5 werkdagen duren, wegens achterstand bij BEN.
Contact 3 met klantenservice ( wachttijd 10 minuten). Mededeling annuleren van contract gaat nog wel even zou gaan duren, wegens achterstand bij BEN.
Contact 4 met klantenservice (wachttijd 5 minuten). Mededeling als het contract geannuleerd is krijgt u hierover bericht per e-mail.
Nu 3 weken later nog geen e-mail over annuleren contract van Ben ontvangen.

Zo spoedig mogelijk contract annuleren.
Rekening voor september alleen belminuten en internet berekenen. Geen kosten voor reeds afbetaald toestel.
Klant mag geen dupe zijn van achterstand bij BEN.

BEN
    Beste klant,

Zojuist heb ik je een bericht toegestuurd naar het bij mij bekende e-mailadres.

Vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?