Opgelost door BEN: 1700 SMS VERZONDEN IN 1 NOG GEEN MAAND TIJD DIT KAN NOOIT!!

latifa

Ik heb een belbundel met 1050 smsjes per maand gisteravond kreeg ik een sms dat ik ver boven me limiet zou zijn, ik was hier erg door verbaast heb de volgende dag gebeld en toen zei die meneer dat ik 1700 smsjes had verzonden zij konden de tijden zien dat dit verzonden was en dit zou gewoon kloppen.. ik kan dit gewoon niet geloven dit kan nooit kloppen zoveel smsjes... mijn zus vertelde me ook dat ze regelmatig van mij meerdere smsjes ontving ik stuur een bericht zij ontving dat bericht 5x. heel vreemd echter nu is het mijn woord tegen die van hun ik kan niks bewijzen zij komen met tijden maar hoe mot ik dit bewijzen dat dit toch echt niet klopt. in heel mijn leven heb ik nooit zoveel smsjes verzonden en zo een hoge rekening gehad. hoe moet ik hier nu meeverder....

ik wil graag dat dit gecorrigeerd wordt het is onmogelijk dat ik 1700 smsjes heb verzonden in nog geen maand tijd.

latifa
    ik krijg nu tot 2x toe gewoon het bericht van BEN dat het verbruik niet afwijkt van de vorige maanden terwijl ik nog nooit zoveel betaald heb. ik sta gewoon voor een dichte deur dit is te gek voor woorden. ik heb bewijs dat er dubbele smsjes werden verzonden en toch doet BEN niks... ik moet dit echt hogerop zoeken.
    latifa
    wat ik ook bizar vind als ik naar mijn belstatus kijk staat ie sinds gister op een verbruik van 1000 sms en en 235 boven het limiet vanochtend belde ik met BEN en die zegt dat ik 1700 smsjes heb verzonden daar klopt geen bal van. ik heb sinds gister ook niet meer gsmst dus daar zit geen verschil. als je belstatus niet klopt en geen waarschuwing krijgt op tijd hoe moet je dan vertrouwen op je provider???
    BEN
    Ik heb dit voor u uitgezet bij mijn collega's. Hierop heb ik nog geen antwoord. Zodra dit binnen is zal ik telefonisch contact met u opnemen.
    Mw. G. van Dijk
    Ben klachtenservice
    latifa
    ik wacht graag op reactie
    en ik zou op ze minst een compensatie verwachten!!!
    BEN
    Vandaag heb ik met u de klacht afgehandeld. U ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging.
    Ik hoop dat u net als ik tevreden bent over het gesprek, maar mocht u nog vragen hebben of opmerkingen hoor ik dit graag.
    Mw. Gerdien van Dijk
    Ben klachtenservice
    latifa
    ik ben blij dat je hier wel redelijke reactie krijgt!! fijn.

latifa

Ook een klacht indienen over BEN?